دیوید دخئا باید اولین گزینه سرخپوشان باشد

گلر سابق پرسپولیس گفت: به نظرم داوید دخئا در بین دروازه بان‌های خارجی باید اولین گزینه سرخپوشان باشد.
تصویر دیوید دخئا باید اولین گزینه سرخپوشان باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود خوراکچی دروازه‌بان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بعد از جدایی بیرانوند گفت: من به بیرانوند علاقه‌مند بودم اما با وجود این فکر می‌کنم با توجه به رفت و آمدهای بیرانوند، مدیریت و هیأت مدیره پرسپولیس بهترین تصمیم را در خصوص بیرانوند گرفت و خط بطلانی برروی رفت و آمدهای او کشید.
دروازه بان سابق پرسپولیس در ادامه افزود: من برای تمام گلرهای کشورمان احترام خاصی قائلم اما معتقدم برای پرسپولیس بهترین گزینه حضور دروازه‌بان خارجی است. دروازه‌بانی که بتواند در آسیا به بهترین شکل ممکن از دروازه پرسپولیس حفاطت کند.
خوراکچی در ادامه صحبت‌هایش دو گزینه هم به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی می‌کند: به نظرم داوید دخئا در بین دروازه بان‌های خارجی باید اولین گزینه سرخپوشان باشد. دروازه‌بانی که سال‌ها در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرد و در منچستریونایتد هم سابقه بازی دارد د. او دروازه‌بانی بین‌المللی است که قادر است در صورت حضور در پرسپولیس بهترین نمایش‌ها را با توجه به تجربه‌اش ارائه دهد. به نظرم بزرگترین اتفاق نقل و انتقالات فوتبال ایران می‌تواند حضور دخئا در بهترین تیم ایران باشد. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و بزرگترین تیم ایران است که به گواه هواداران فوتبال، منچستریونایتد ایران هم هست چرا که از گذشته هواداران پرسپولیس هم به تیم منچستریونایتد علاقه زیادی دارند.
دروازه بان سابق پرسپولیس ادامه داد: گلر اول تیم ملی ازبکستان هم به نظرم گزینه خوب دیگری است که می‌تواند از دروازه پرسپولیس به خوبی حفاظت کند. سنگربانی که گلر باتکنیکی است، حاکم هجده قدم است و تجربه ملی بالایی دارد. به نظرم حتماً چنین گزینه‌ای می‌تواند برای پرسپولیس مناسب باشد و دغدغه تیم را از بابت دروازه‌بانی ششدانگ به شکل کامل برطرف کند.
خوراکچی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند گلری مثل دخئا در صورت ارائه پیشنهاد با رقم‌های معقول در پرسپولیس حاضر خواهد شد به این تیم بیاید، گفت: حتماً باید پرسپولیس با مدیر برنامه دخئا تماس بگیرد و نظر او را جویا شود. به نظرم او حتماً از حضور در لیگ نخبگان آسیا استقبال خواهد کرد و بدش نمی‌آید که حضور در این مسابقات را هم به کارنامه فوتبالی خودش اضافه کند.

منبع: همشهری

717869