چند بازیکن پرسپولیس از این تیم جدا خواهند شد

به احتمال زیاد چند بازیکن پرسپولیس قبل از اردوی هلند از این تیم جدا خواهند شد.
تصویر چند بازیکن پرسپولیس از این تیم جدا خواهند شد

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس رضایتنامه ابوالفضل سلیمانی را صادر کرد تا این بازیکن به تیم آلومینیوم بپیوندد. مساله‌ای که باعث شد هواداران این تیم در فضای مجازی علیه رضا درویش موضع‌گیری کنند که چرا همچنان با باشگاه آلومینیوم همکاری می‌کند، در حالی که این باشگاه رضایتنامه مهدی لیموچی را برای باشگاه سپاهان صادر کرد.

در این مورد با‌خبر شدیم از آنجا که سلیمانی دیگر سهمیه زیر 23 سال نبود و باید اسمش در لیست بزرگسالان پرسپولیس رد می‌شد، این باشگاه تصمیم گرفت رضایتنامه وی را صادر کند. هر‌چند پرسپولیس می‌توانست قرارداد این بازیکن جوانش را تمدید و برای فصل بعد او را قرضی به هر تیمی بفرستد. حتی این احتمال وجود دارد که در روزهای آتی مهرشاد اسدی و احمد گوهری هم از پرسپولیس جدا شوند.

ناگفته نماند تعداد بازیکنان جوان حاضر در تمرینات پرسپولیس هم زیاد شده و تعدادی از آنها به دنبال رضایتنامه از این باشگاه هستند. این در شرایطی است که نفرات بااستعداد زیادی در بین آنها دیده می‌شود و هیچ یک نیز حاضر نیستند قرارداد بلند‌مدتی با باشگاه امضا کنند.

به خاطر همین مساله هم بود که این باشگاه برای جذب مهدی لطفی، بازیکن آلومینیوم حاضر بود سه بازیکن جوانش را به همراه 15 میلیارد تومان به باشگاه اراکی بفرستد.

پرسپولیس خیلی سعی کرد تا محمدمهدی لطفی را نیز به خدمت گرفته و جایگزین سعید صادقی کند اما این انتقال فعلا منتفی است. با توجه به اینکه در بین بازیکنان زیر 23 سال پرسپولیس چند وینگر جوان خوب دیده می‌شود، گاریدو با جدایی صادقی مشکلی ندارد اما باشگاه پرسپولیس در صورتی رضایتنامه او را برای باشگاه فولاد یا هر باشگاه دیگری صادر می‌کند که پول خوبی بابت رضایتنامه‌اش صادر کنند.

به این ترتیب احتمال جدایی صادقی، گوهری و مهرشاد اسدی از پرسپولیس بالاست.

منبع: رویرونیوز

717862