شهردار اقبالیه:

تکریم ارباب رجوع به بهترین شکل انجام شود/ ایجاد رضایتمندی مهم است.

مهندس سلمانی شهردار اقبالیه در نشست شورای معاونین، مدیران و مسئولین واحد های شهرداری گفت: ایجاد رضایتمندی بین مردم در راستای تکریم ارباب رجوع به بهترین شکل انجام شود
تصویر تکریم ارباب رجوع به بهترین شکل انجام شود/ ایجاد رضایتمندی مهم است.

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ مهندس سلمانی شهردار شهر اقبالیه در این نشست با تاکید بر خدمت مضاعف در راستای انجام خدمات توسط پرسنل و تکریم ارباب رجوع گفت: نیروی وظیفه شناس باید با تلاش مضاعف ضمن ایجاد رضایتمندی بین مردم در راستای تکریم ارباب رجوع به بهترین شکل عمل نماید و کار را در کوتاه‌ترین زمان حل و مرتفع نماید.

وی افزود: انتظار داریم حوزه خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی سیما و منظر شهری با اقداماتی همچون دیوار نویسی، رنگ آمیزی معابر و تجهیزات پارک‌ها و بوستان رنگ و بوی بهتری بگیرد و اهتمام در این حوزه باعث شود چهره شهر تغییر متفاوتی پیدا نماید.

تکریم ارباب رجوع باید اولویت اصلی تمامی مسئولین و پرسنل واحد ها باشد

مهندس حیدری رئیس شورای اسلامی شهر ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت همکاران از تلاش‌های بی‌وقفه مهندس سلمانی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.
حیدری رئیس شورای اسلامی شهر بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: تسهیل، تسریع امور و تکریم ارباب رجوع باید اولویت اصلی تمامی مسئولین و پرسنل واحد ها باشد، به تعویق انداختن گره گشایی از مشکلات مردم توجیهی ندارد.
در ادامه‌ی جلسه نیز مسئولین واحد‌ها هرکدام جداگانه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه های خود ارائه و مطرح کردند که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

717848