پزشکیان:

اداره مطلوب کشور در گرو رونق تولید و اقتصاد است

رئیس جمهور منتخب پیش از ظهر امروز با جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و اصناف دیدار کرد و گفت: باید بستری فراهم شود تا فشار مالیاتی بر تولیدکنندگان سنگینی نکند.
تصویر اداره مطلوب کشور در گرو رونق تولید و اقتصاد است

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب پیش از ظهر امروز (شنبه) با جمعی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و اصناف دیدار کرد.


وی در این دیدار پس از حدود ۳ ساعت استماع سخنان و مشکلات فعالان اقتصادی اظهارکرد: اگر کشور بخواهد پیشرفت کند با کمک شما خواهد بود. ما اگر قرار است حرف بزنیم باید حرف محکم بزنیم، حرف محکم بر مبنای علمی است و پایدار است و باید حرفی بزنیم که روی آن بایستیم.

پزشکیان گفت: باید این تولید را از تهران بیرون کشیده و به لب دریا برد تا راحت‌تر جنس وارد و هم راحت‌تر جنس صادر کنید، من نمی‌دانم چرا تهران را اینطور بزرگ‌تر می‌کنید، هر دولتی هم که بیاید نمی‌تواند پشتیبانی آب و برق و ... در تهران از بنگاه‌های اقتصادی داشته باشد.

رئیس جمهور منتخب تأکید کرد: واقعاً اینطور است که از نظر تجربه بتوانیم آدم انتخاب کنیم، دلمان می‌خواهد بهترین‌ها باشند، از اصولگرا‌ها و همه باید حضور داشته باشند و مهمترین کار این است که نباید دعوا کنیم.

وی همچنین از علی طیب‌نیا عضو شورای راهبری خواست تا جلسه‌ای با فعالان اقتصادی بخش خصوصی، دانشگاهیان، بخش خصوصی برگزار کند.

طیب‌نیا نیز در این جلسه گفت: مطمئن باشید که تصمیمات مهم با حضور و مشارکت مردم و نمایندگان مردم که نهاد‌های مدنی هستند برگزار خواهد شد.

به گزارش آنا، یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های فعالان بخش خصوصی از رئیس جمهور این بود که نشست‌های مداوم و مستمر با رئیس جمهور منتخب داشته باشند تا بتوانند مشکلات را مرتفع کنند.

منبع: آنا

717208