آثار جدید هنرمندان اصفهان در ایستگاه متروی نمایش داده می شود

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم فضای نمایشگاهی برای نمایش آثار جدید هنرمندان جوان در فضاهای پیرامونی گیت ورودی ایستگاه‌های متروی اصفهان ایجاد کنیم؛ در این راستا تمام موضوعات ایمنی و پدافند غیرعامل برای ایجاد این فضای نمایشگاهی در نظر گرفته می‌شود.
تصویر آثار جدید هنرمندان اصفهان در ایستگاه متروی نمایش داده می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ میثم بکتاشیان با اشاره به مرمت و بازآفرینی بخش‌هایی از موزه هنرهای معاصر اظهار کرد: این اقدام مهم در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان و به دستور شهردار به مراحل نهایی رسیده است.

وی با بیان اینکه بعضی از طاق‌ها و سازه‌های موزه هنرهای معاصر به‌دلیل قدمت زیاد دچار آسیب شده بود، افزود: این موزه در حال طی‌کردن مراحل تحویل است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ممکن است تا شش روز آینده مراحل تحویل تمام شود و پس از تحویل بین ۱۵ تا ۲۰ روز شاهد افتتاح موزه باشیم.

بکتاشیان خاطرنشان کرد: گالری کتابخانه مرکزی در اختیار هنرمندان جوان شهر است و هنرمندان توانسته‌اند در سبک‌های مختلفِ هنرهای تجسمی و سنتی این گالری حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم فضای نمایشگاهی برای نمایش آثار جدید هنرمندان جوان در فضاهای پیرامونی گیت ورودی ایستگاه‌های مترو ایجاد کنیم، گفت: تمام موضوعات ایمنی و پدافند غیرعامل برای ایجاد این فضای نمایشگاهی در نظر گرفته خواهد شد و بررسی‌ها در حال انجام است تا بتوانیم آثار هنرمندان را نمایش دهیم.

منبع: ایمنا

717099