روابط برخی کشورهای عربی با صهیونیست ها قوی شده است

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: روابط برخی کشورهای عربی با اشغالگران صهیونیست قوی و عمیق تر شده است، در حالیکه آنها فقط کشتار، رنج و گرسنگی ملت فلسطین را تماشا می کنند.

تصویر روابط برخی کشورهای عربی با صهیونیست ها قوی شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، «سید عبدالملک الحوثی» در سخنرانی هفتگی خود افزود: در سراسر جهان ملتی وجود ندارد که به اندازه ملت فلسطین در نوار غزه کشته داده و گرسنگی کشیده باشد.

سید الحوثی اظهار داشت: این یک رنج و شکنجه روحی و روانی بزرگ برای ملت فلسطین است که از گرسنگی شدید رنج می برند و از سوی دیگر مشاهده می کنند که کشورهای عربی، صدها کامیون حامل مواد غذایی را برای دشمن ارسال می کنند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: کمک به رژیم صهیونیستی به جای کمک به ملت فلسطین، خیانت به خدا و پیامبر(ص) و نفاق آشکار است.

وی اضافه کرد: وحشیگری دشمن اسرائیلی در غزه، نمونه ای از رفتارهای جنایتکارانی است که خداوند، دستور جهاد و مبارزه با آن ها را داده است، رژیم صهیونیستی با تجاوز و جنایتی که در غزه می کند، امروز در خط مقدم جبهه کفر قرار گرفته و صهیونیست ها حاملان پرچم طاغوت در این عصر هستند.

سید الحوثی گفت: کشورهای عربی که همواره ادعای حمایت و دفاع از اعراب را دارند، از دشمن پشتیبانی و انواع کالاها را برای آن ارسال می کنند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به بمباران اخیر اردوگاه آوارگان در منطقه «المواصی» با ۸ بمب ویرانگر و کشنده آمریکایی گفت: وحشیگری دشمن اسرائیلی به یک رفتار همیشگی برای آن تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: عجیب تر اینکه دولت های جهان و رژیم های عربی و اسلامی ساکت ایستاده اند و فقط این جنایت ها و قتل عام را تماشا می کنند.

سید الحوثی با بیان اینکه آمریکا در همه جنایت ها و اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی شریک است، ادامه داد: مقاومت و پایداری ملت فلسطین در غزه از همه انتظارات فراتر رفته و این ملت برغم حجم رنج هایی که می کشد، ثابت قدم و استوار مانده است.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل از قدرت رزمی و توان بازسازی مقاومت فلسطین شوکه شده اند و برغم اینکه دشمن فکر می کرد که می تواند نبرد را با پیروزی خود به پایان برساند، نبردها روز به روز شدیدتر می شود.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: گردان های شهید عزالدین القسام و سرایا القدس و دیگر گروه های مقاومت در نوار غزه، خود را با شرایط جنگی میدان سازگار کرده اند، هر روز نیروهای جدیدی جذب این گروه ها می شوند و برغم محاصره شدید برای جلوگیری از ورود سلاح و مهمات به نوار غزه، تولید مهمات در این منطقه ادامه دارد.

وی افزود: سطح عملیاتی گروه های مقاومت فلسطین به جایی رسیده که در هر محوری که دشمن تلاش می کند، آرامش را برقرار کند، آرامش را از دشمن می گیرند. این در حالی است که موج شلیک موشک ها از نوار غزه همچنان ادامه دارد و دشمن در نابود کردن مقاومت شکست آشکاری خورده است.

سید الحوثی تصریح کرد: دشمن یکی از اهداف خود در حمله به نوار غزه را ترور فرماندهان فلسطینی اعلام کرده بود که در این مسیر نیز شکست خورده است.

به گفته وی، رژیم جنایتکار صهیونیستی از بهانه ترور فرماندهان برای بمباران اردوگاه ها و آوارگان بهره می برد و این رژیم متجاوز، ظالم و اشغالگر مسئول کامل همه جنایت های انجام شده در نوار غزه است.

رهبر انصارالله یمن گفت: مبارزان نوار غزه باید از هر نوع پشتیبانی و حمایتی برخوردار شوند.

سید الحوثی در بخشی دیگر از سخنانش افزود: رسانه های برخی کشورهای عربی به طور آشکار از دشمن اسرائیلی حمایت و منطق دشمن را تکرار می کنند و دشمن نیز تلاش می کند تا مظلوم مورد تجاوز را مسئول جنایت های خود در نوار غزه معرفی کند.

اسرائیل بزرگترین شکست خود را در رویارویی با حزب‌الله تجربه می‌کند

رهبر انصارالله یمن درباره جبهه جنوب لبنان هم گفت: این جبهه بسیار فعال و سهمگین است و دشمن اسرائیلی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: دشمن اسرائیلی اعتراف دارد که در یک تنگنای تاریخی و در مواجهه با رویدادهای شمال فلسطین گرفتار شده و در حال تجربه بدترین شکست خود از سال ۱۹۴۸ است.

سید الحوثی گفت: نیروهای مسلح یمن در هفته اخیر ۲۵ عملیات با استفاده از موشک‌های بالستیک، کروز، پهپاد و قایق‌های بدون سرنشین علیه رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند.

وی افزود: از آغاز عملیات‌ ارتش یمن، ۱۷۰ کشتی مرتبط با آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل هدف قرار گرفته‌ و این عملیات‌ها باعث کاهش شدید عبور این کشتی‌ها به سمت بنادر این رژیم شده است.

به گفته رهبر انصارالله یمن، نیروهای مسلح یمن افزایش سطح درگیری را به اقیانوس هند و دریای مدیترانه خواهند کشاند.

منبع: ایرنا

707061