اقتدار کشور ایران در دنیا منحصربه‌فرد است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا منحصربه‌فرد است؛ ما این اقتدار را مرهون قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا هستیم و جمهوری اسلامی ایران پس از 1400 سال و بر این اساس شکل گرفت.
تصویر اقتدار کشور ایران در دنیا منحصربه‌فرد است

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ سرتیپ خلبان قربانی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا منحصربه‌فرد است؛ ما این اقتدار را مرهون قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا هستیم و جمهوری اسلامی ایران پس از 1400 سال و بر این اساس شکل گرفت.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با حضور فرمانده کل قوا، با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد؛ در این ۴۵ سال تحریم و فتنه‌ها سبب شد تا روی پای خود بایستیم و روزبه‌روز به قدرت انقلاب افزود‌ه شود.

قربانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با الگو گرفتن از قیام عاشورا و پیروی از ولی‌امر مسلمین هیمنه رژیم صهیونیستی را بر هم ریخت،‌ تصریح کرد:‌ نیروهای مسلح با تبعیت از ولایت امروز با اقتدار در میدان هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه ۴۵ سال تحریم باعث پیشرفت ایران اسلامی شد، تأکید کرد: دشمن با جنگ اقتصادی، فرهنگی، فضای مجازی خانواده‌ و جوانان ما را هدف قرار داده است جوانان پای کار انقلاب هستند و این نظام پا بر جا می‌ماند.

به گزارش فارس، مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در سالن کوثر ارتش استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم امیر محسن کرمی به‌عنوان ارشد جدید نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری و یزد معارفه و امیر سیاوش میهن‌دوست تکریم شد.

در این مراسم آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان سردار عرب‌پور و دیگر مسؤولان استانی و کشوری حضور داشتند.

منبع: فارس

707035