اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره نابودی حماس

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به ناتوانی این رژیم برای نابودی جنبش حماس، سخن گفتن از نابودی این جنبش را فریبکاری خواند.

تصویر اظهارات سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره نابودی حماس

به گزارش سایت خبری پرسون، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اظهار داشت که اگر سطح سیاسی جایگزینی برای حماس پیدا نکند در آن صورت این جنبش باقی خواهد ماند.

وی اعتراف کرد: حماس یک حزب و اندیشه‌ای است که در دل مردم جای دارد و هر کس گمان می‌کند که ما می‌توانیم آن را از دل مردم ریشه‌کن کنیم، در اشتباه است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با وجود ناکامی این رژیم در تحقق اهداف جنگ علیه نوار غزه مدعی شد: ما به برچیدن گردان‌های حماس در رفح نزدیک شده‌ایم.

هاگاری در خصوص موفقیت حزب‌الله در فیلم‌برداری از پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی در بندر حیفا با استفاده از پهپاد «هدهد» نیز ادعا کرد: ما پهپاد حزب‌الله را به دلیل حفظ جان شهروندان، ساقط نکردیم.

وی همچنین مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی برای هر سناریویی در جبهه شمالی آماده است و شهرک‌نشینان را به منازل خود بازخواهد گرداند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

منبع: ایرنا

693307