امام جمعه شهراقبالیه:

خطبه ها و ادعیه امام سجاد(ع) باید در رسانه ها تبیین شود

حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی معتقد است :معتقدیم که این اسلامی که امروز در اختیار ما است نتیجه فعالیت‌های امام سجاد علیه السلام است که از خطبه حضرت در شام شروع شد و این خطبه و دیگر خطبه ها و ادعیه امام سجاد علیه السلام باید در رسانه ها تبیین شود.
تصویر خطبه ها و ادعیه امام سجاد(ع) باید در رسانه ها تبیین شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی در جمع عزاداران حسینی ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (علیه السلام) عنوان کرد:معتقدیم که این اسلامی که امروز در اختیار ما است نتیجه فعالیت‌های امام سجاد علیه السلام است که از خطبه حضرت در شام شروع شد و این خطبه و دیگر خطبه ها و ادعیه امام سجاد علیه السلام باید در رسانه ها تبیین شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه، با بیان اینکه امام واسطه فرمانروایی خدا در جامعه بشر است و هر فرمانی باید از طریق امام به بشر ابلاغ شود، گفت: ما ائمه را سیاست مدار ترین مردم می شناسیم زیرا امامت یعنی سیاست و هر حرفی که امام بزند حرف خدا است بنابراین عبادت های ما نیز جدای از سیاست نیست زیرا اجرای امر فرمانروای عالم خلقت برای مدیریت سبک زندگی است.

حجت الاسلام علی بخشی افزود: بنابراین ائمه اطهار همه شان سیاست‌مدار بودند و هر کاری که انجام دادند کار سیاسی و تدبیر امور مردم بوده و این حرف غلطی است که سیاست از دیانت جداست.

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: امام سجاد علیه السلام کاری که سیدالشهدا(ع) آغاز کردند را دنبال کردند و آغازگر حرکت بازسازی جامعه مسلمان بودند و یک حرکت عرفانی گسترده با استفاه از ابزار گریه روشنگرانه و تبیینی در جامعه به راه انداختند و زمینه ساز نشر تعالیم اهل بیت(ع) با زبان دعا شدند.

706996