بزرگترین کشتار دسته جمعی در غزه رخ داد

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تأکید کرد: رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه شرم و ابایی، اقدام به کشتار فلسطینی‌های نیازمند حمایت اعم از زنان، کودکان، سالخوردگان، روزنامه‌نگاران و کادر درمان کرده است و جنگ غزه به عنوان بزرگترین کشتار دسته جمعی در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

تصویر بزرگترین کشتار دسته جمعی در غزه رخ داد

به گزارش سایت خبری پرسون، «ریاض منصور» نماینده فلسطین در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره غزه گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به زندگی فلسطینی‌ها و اسرای صهیونیست در نوار غزه یا کرامت انسانی هیچ‌گونه توجهی ندارد.

وی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل سوال کرد: برای متوقف کردن اقدامات جنون آمیز و جنگ نسل کشی نتانیاهو چه اقدامی انجام می‌دهید؟

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تاکید کرد: نباید منتظر ماند تا این جنگ در غزه به یک جنگ دینی بی پایان تبدیل شود.

ریاض منصور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه شرم و ابایی، اقدام به کشتار فلسطینی های نیازمند حمایت اعم از زنان، کودکان، سالخوردگان، روزنامه‌نگاران و کادر درمان کرده است و جنگ غزه به عنوان بزرگترین کشتار دسته جمعی در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد روز گذشته در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) با اشاره به حملات جنایتکارانه مکرر ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی، هر نقطه از نوار غزه را یک قتلگاه احتمالی دانست.

گوترش در ادامه نوشت: حجم ویرانی ها در غزه، غیر قابل درک و غیر قابل قبول است و هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از ۹ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده اند.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

منبع: ایرنا

706940