در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد بیان شد:

رضایت از فضاآرایی شهر مشهد در ایام محرم

اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد از اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری در راستای فضاآرایی شهر برای ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) تقدیر و تشکر کردند.
تصویر رضایت از فضاآرایی شهر مشهد در ایام محرم

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام حسن منصوریان امروز در جریان برگزاری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اظهار داشت: امسال حیاط خانه امام رضا (ع) برای عزاداری سیدالشهدا(ع) به شکل خوبی آماده شده است.

وی با بیان اینکه در شهر امام رضا(ع) هرکسی تلاش می کند برای شادی دل اهل بیت است گفت: در مدت سه سال گذشته همواره به انتقادات و پیشنهادات مردم توجه داشته و خرسندم که امسال نظرات مردم در جهتی بود که نشان میدهد معاونت فرهنگی شهرداری به سوی افزایش رضایت مندی در حرکت است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد مقدس عنوان کرد: معاونت فرهگی در یک سال گذشته توانست وظائف خود را در 4 انتخابات ، مراسم تشییع شهید رئیسی در مشهد و اماده سازی شهر برای ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) با کیفیت بالایی انجام دهد.

در ادامه این جلسه مهدی ناصحی، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: از تلاش های مدیران و دست اندکاران معاونت فرهنگی بابت توجه ویژه به وظائف خود تشکر می کنیم.

وی با اشاره به مذاکرات اولیه با مسئولین استان نجف در کشور عراق خاطرنشان کرد: با توجه به موافقت مسئولین استان نجفف امسال شاهد حضور پررنگ معاونت فرهنگی در برنامه های روز اربعین در مکان های تعیین شده شهر نجف خواهیم بود.

مجید نزاد حسین، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر مشهد هم با بیان اینکه به منظور تقدیر و تشکر از اقدامات معاونت فرهنگی در این جلسه شرکت کرده ام، اظهار داشت: فعالیت های چند مدت اخیر معاونت فرهنگی آن چیزی است که ما در شورای ششم در برنامه ها و اهداف خود ترسیم کرده بودیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه عملکرد معاونت فرهنگی به انتظارات ما در شورای شهر نزدیک شده است گفت: در کمیسیون عمرانی آمادگی داریم تا در راستای تسریع پروژه های زیرساختی کمک بیشتری را به همکارانمان در معاونت فرهنگی ارائه دهیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

706621