ثبت مکان کسب و کار در نقشه گوگل

استفاده از گوگل، کاربردهای مختلفی دارد، امروزه می توان از موتور جستجوگر گوگل استفاده های مختلفی داشت، دیگر گوگل تنها برای یک جستجوی ساده و پیدا کردن وب سایت های هدف مورد استفاده قرار نمی گیرد. امروزه گوگل به عنوان یک موتور جستجوی کامل برای کاربران می کند.
تصویر ثبت مکان کسب و کار در نقشه گوگل

به گزارش سایت خبری پرسون، استفاده از گوگل، کاربردهای مختلفی دارد، امروزه می توان از موتور جستجوگر گوگل استفاده های مختلفی داشت، دیگر گوگل تنها برای یک جستجوی ساده و پیدا کردن وب سایت های هدف مورد استفاده قرار نمی گیرد. امروزه گوگل به عنوان یک موتور جستجوی کامل برای کاربران می کند.

نقشه گوگل بزرگترین مپ آنلاین دنیا

بسیاری از کاربران برای پیدا کردن مکانی فیزیکی که موجودیت داشته باشد از نقشه گوگل مپ استفاده می کنند و با جستجو در آن به مکان مورد نظر خود دست پیدا می کنند. شاید این روزها دیگر آدرس پرسیدن از افراد در خیابان ها امری غیر عادی به نظر برسد چراکه می توانید با استفاده از نقشه های آنلاین به هدف مورد نظر رسید.

امروزه ما برای پیدا کردن مراکز تفریحی، بانک ها، سالن های زیبایی، مراکز اداری، مترو و هر مکانی که بخواهیم با آن مراجعه کنیم به راحتی می توانیم از گوگل کمک بگیریم.

کاربرد ثبت مکان در گوگل مپ چیست؟

این روزها، افرد بیش‌تری از گوگل مپ استفاده می‌کنند تا بتوانند مقصد مورد نظرشان را پیدا کنند. این موضوع فرصت بسیار خوبی برای کسب‌وکارها به‌وجود می‌آورد تا به مشتریان بالقوه و جدیدی دست پیدا کند. با استفاده از Google My Business، یک فهرست آنلاینِ رایگان که امکان می‌دهد اطلاعات کلیدی یک کسب‌وکار را در آن قرار دهید، می‌توانید محصولات و خدمات خود را به‌راحتی در دسترس کاربران قرار دهید و فرایند دست‌یابی به مشتریان جدید را جذاب‌تر کنید.

ثبت مکان برای گوگل مپ برای کسب و کارها

امروزه، تمامی کسب و کارهای فعال می توانند در گوگل به ثبت برسند. برای ثبت مکان در نقشه گوگل نیازمند اطلاعات اولیه می باشید که می توانید آن را به هلپ مارکتینگ بسپارید.

تنظیم ساعت‌های کاری

اولین قدم برای کمک به مشتریان بالقوه، تأییدیه پروفایل‌تان در Google My Business است. پس از تأیید، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند مکان فروشگاه خود را ثبت کنند تا در Google Maps ظاهر شود. دغدغه اصلی کاربران برای رسیدن به یک فروشگاه، کافه یا رستوران، این است که بدانند آیا باز است یا نه.

گوگل مپ این امکان را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا ساعات کاری خودشان را ثبت کنند تا کاربران نه‌تنها به موقعیت مکانی آن کسب‌وکار دسترسی داشته باشند، بلکه از ساعت‌های باز و بسته شدن آن کسب‌وکار هم مطلع شوند.

گفت‌وگو با مشتریان

یکی از مزایای ثبت لوکیشن در گوگل، تعامل با کاربران و مشتریان است. بسیاری از کاربران دوست دارند قبل از این‌که به مکانی می‌روند، با زنگ زدن سوالاتی بپرسند. ثبت آدرس در گوگل مپ رایگان این امکان را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا با یک دکمه به تلفن آن کسب‌وکار دسترسی داشته باشند، میزی که می‌خواهند را در یک رستوران رزرو کنند، از ساعت‌های خالی سالنِ بولینگ باخبر شوند و حتی سوالاتی مثل قیمتِ یک محصول و دقیق بودن موقعیت مکانی را از فروشگاه‌ها بپرسند.

ارائه یک راه سریع و آسان برای تماس گرفتن می‌تواند برتری بیش‌تری در ارتباط با مشتریان بالقوه برای شما به‌وجود آورد.

مزایای ثبت آدرس در گوگل مپ

شاید جالب به نظر برسد که در زمانیکه به دنبال یک فروشگاه یا سرویس در گوگل هستید، اگر موقعیت مکانی شما از طریق GPS گوشی هوشمند یا IP رایانه شما برای گوگل قابل تشخیص باشد، نتایج حاصل شده به طرز عجیبی نزدیکترین فروشگاه هایی هستند که به لحاظ جغرافیایی با موقعیت مکانی شما فاصله کمی داشته باشند و به نوعی نزدیکترین فروشگاه ها به شما نمایش داده می شوند.

اضافه کردن مکان به گوگل ، این امکان را به شما می‌دهد که اگر نام شرکت، فروشگاه یا مغازه شما و همچنین خدمات شما در گوگل جستجو شود، در سمت راست نتایج جستجو، نقشه گوگل به همراه اطلاعات کسب و کار شما برای فرد جستجوگر به نمایش در آید. علاوه بر این آدرس شما در اپلیکیشن و سایت Google Maps نیز به کاربران نمایش داده می شود.

این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد:

  • نام محل یا کسب و کار
  • عکس های فضای بیرونی و داخلی
  • آدرس سایت و شماره تلفن
  • ساعت کاری
  • راه های دسترسی و مسیر یابی
  • نمایش لوکیشن روی نقشه
  • عکس های 360 درجه گوگل
  • کامنت و نظرات مردم در مورد این محل

ترافیک بیش‌تر به سایت

ثبت فروشگاه در گوگل مپ برای آن دست از کسب‌وکارهایی که یک سایت آنلاین هم دارند و فروش‌شان را به شکل مجازی هم کنترل می‌کنند، می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی به‌همراه داشته باشد و از طریق موقعیت مکانی، ترافیک سایت‌شان را افزایش دهند. شما می‌توانید با ثبت موقعیت مکانی، لینک سایت‌تان را در قسمت توضیحات قرار دهید تا بتوانند برای کسب‌ اطلاعات بیش‌تر، به آن‌جا مراجعه کنند.

Business Tech Roundup: Google Maps Gets A Massive AI Upgrade

نمایش تصویر

در کسب‌وکارهایی که عموماً برای سرگرمی فراهم شده‌اند یا حتی کافه‌ها که فضایی را در اختیار اشخاص قرار می‌دهند، ارائه تصویر از فضایی که ایجاد کرده‌اید، می‌تواند توجه کاربران را جلب کند و جذابیت بیش‌تری به کسب‌وکار شما بدهد. تحقیقات انجام شده توسط گوگل هم نشان می‌دهد که کسب‌وکارهایی که تصاویر خودشان را در Google My Business قرار داده‌اند، ۴۲ درصد درخواست‌های بیش‌تری داشته و کاربران بیش‌تری به آن موقعیت مکانی رفته‌اند.

ثبت نظرات

یکی از مزایای ثبت مغازه در گوگل مپ، این است که می‌توانید از نظرات کاربران در گوگل بهره‌مند شوید. عمومِ مشتریان بالقوه برای این‌که اعتماد بیش‌تری به یک کسب‌وکار داشته باشند، از نظرات دیگر مشتریان بهره می‌برند و با خواندن و شنیدن‌شان، سراغ آن فروشگاه می‌روند. پس از ثبت موقعیت مکانی، می‌توانید از مشتریانی که می‌خواهید، درخواست کنید تا نظرات خودشان را در گوگل بنویسند و سپس از طریق داشبوردِ گوگل، به تمامی نظرات پاسخ دهید.

منبع: هلپ مارکینگ

706489