امام جمعه شهر اقبالیه:

هدف دشمنان امام حسین(ع)ریشه کن کردن اسلام بود

حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: امام حسین (ع)راه دفاع ازحق وایستادگی در مقابل ستمگران را به انسان ها آموخت.
تصویر هدف دشمنان امام حسین(ع)ریشه کن کردن اسلام بود

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ مراسم عزاداری روز چهارم ماه محرم صبح امروز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه در نمازخانه سپاه ناحیه ناحیه امام سجاد (ع)برگزار شد.

امام جمعه شهراقبالیه با تاکید برآشنایی بیشتر با نهضت حسینی افزود: معارف حسینی دراین دنیای پرازظلم و فساد نجات بخش است چرا که می تواند امت اسلامی و شیعیان را به ساحل نجات برساند وجبهه کفر را مغلوب کند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه عنوان کرد: گاهی جامعه از ناحیه حاکمان و گاه از طرف مردم دچار انحراف و فساد می شود اما دین و دیانت به قوت خود باقی است درمواردی نیز انحرافی ریشه کن کننده همانند آنچه نهضت عاشورا برمبنای آن رخ داد بنیان اسلام را هدف قرارمی دهد.
حجت الاسلام علی بخشی با تاکید بر برگزاری باکیفیت مجالس ترویج فرهنگ علوی و عاشورایی تصریح کرد: در واقعه عاشورا،جمع زیادی را با زر و زور و برخی را هم با تزویر وجنگ شناختی گمراه نموده و خواص به دور از بصیرت نیز با سکوت خود کمک به ظلم کردند و با امام حسین(ع) همراه نشدند.
حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی با تاکید براینکه هدف دشمنان امام حسین(ع)ریشه کن کردن اسلام بود افزود: درآن مقطع تاریخی هیچ راهی برای مقابله با فسادی که ریشه اسلام را هدف قرارداده بود به غیراز مسیر پیش روی امام حسین(ع) وجود نداشت و امام با حرکت خود بقای اسلام را تضمین کرد.

706294

سازمان آگهی های پرسون