توضیحات درویش در مورد امکان بازگشت بیرانوند به پرسپولیس

رضا درویش در نشست خبری معرفی سرمربی جدید پرسپولیس درباره بند جنجالی در قرارداد بیرانوند توضیحاتی داد.
تصویر توضیحات درویش در مورد امکان بازگشت بیرانوند به پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، درویش در پاسخ به این پرسش که «امکان بازگشت بیرانوند به پرسپولیس هست؟»، یادآور شد: او قراردادش را فسخ کرده است و باید ببینیم در کمیته تعیین وضعیت امکان برگشت هست یا نه.

درویش در پاسخ به این پرسش که «اگر به عقب برگردید باز هم حاضر می‌شوید که به قرارداد بیرانوند الحاقیه‌ای اضافه کنید؟»، تصریح کرد: در مفاد آن الحاقیه چیزی ندارد که اگر الان باشم یا سال دیگر بیایم مشکلی پیش بیاید، یک الحاقیه بود که پیشنهاد شد به قرارداد این بازیکن اضافه شود، البته موضوع الحاقیه از زمانی پیش آمد که سازمان لیگ اعلام کرد که مبلغ ۲۰ میلیون تومان قرارداد بیرانوند اضافه است و باید تصحیح شود تا مشکلی پیش نیاید. به هر حال این الحاقیه اضافه شد و من هم گفتم که من اضافه کردم. جالب این است که هیچ‌کس نمی‌پرسد که آیا بندی از این الحاقیه انجام نشده است که باعث بروز مشکل شود. در این الحاقیه آمده است که حداکثر تا ۱۵ روز بعد از مسابقات مبالغی که طلب دارد را دریافت کند و قبل از پایان این مدت این مبالغ به بیرانوند پرداخت شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه دلیلی داشت که باشگاه به بیرانوند فرصت ۱۵ روزه پرداخت مطالباتش را پس از پایان فصل بدهد، تأکید کرد: به هر جهت توجیهی بود که بیرانوند داشت. حتماً مشکلات مالی داشته است! الحاقیه اصلاً محل بروز مشکل نبود و اگر دو روز زودتر هم می‌گفت پولم را بدهید ما مشکلی نداشتیم و باشگاه محل تفاهم بود. ما بازیکنی داشتیم که هنوز لیگ تمام نشده بود و به ما گفت که پولم را بدهید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه همه اهالی فوتبال نسبت به شخصیت بیرانوند شناخت دارند و او دنبال فرصتی بود تا قراردادش را فسخ کند، گفت: سؤال من این است که این فرصت ایجاد شد؟ بیرانوند سال گذشته هم غیرقانونی فسخ کرد. مسئولان ذیربط در کمیته‌های تعیین وضعیت و انضباطی باید بگویند که این فسخ درست بوده است یا نه؟ ما براساس مفاد الحاقیه هیچکدام از بندهای الحاقیه را نیمه‌تمام نگذاشتیم و قبل از موعد مقرر تمام دیون‌مان را پرداخت کردیم. متأسفانه اصل موضوع را همه کنار گذاشتند و به حاشیه‌ها توجه می‌کنند. در حال حاضر این سؤال باید مطرح می‌شد که با توجه به حساسیت بیرانوند، چرا بعد از ۱۵ روز و روز شانزدهم پولش را پرداخت کردید. ما قبل از روز پانزدهم مطالبات بیرانوند را پرداخت کردیم که محل اشکال نیست.

منبع: خبرورزشی

705772