آغاز به کار دهمین دوره کارآموزی همراه اول

دهمین دوره کارآموزی همراه اول به صورت رسمی با حضور کارآموزان منتخب، آغاز به کار کرد.
تصویر آغاز به کار دهمین دوره کارآموزی همراه اول

به گزارش سایت خبری پرسون،دهمین دوره کارآموزی همراه اول به صورت رسمی و با حضور جمعی از مدیران آکادمی همراه اول و کارآموزان منتخب در سالن اجتماعات ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد.

* بیش از ۱۶۵۰۰ درخواست برای ۱۳۸ موقعیت کارآموزی در همراه اول

در این رویداد معاون شناسایی و جذب استعداد آکادمی همراه اول ضمن اشاره به جایگاه همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور منطقه غرب آسیا، آمار دقیقی از دوره دهم کارآموزی ارائه داد و گفت که در این دوره ۱۳۸ موقعیت کارآموزی ارائه شد و در مجموع ۱۶۸۶۳ درخواست به ثبت رسید که این رقم نسبت به دوره های قبلی افزایش یافته و مثل همیشه رکورد میزان درخواست های متقاضیان برای کارآموزی را شکسته است.

به گفته وی بیش از هزار مصاحبه تخصصی با متقاضیان برگزار شده تا در نهایت ۱۰۶ کارآموز منتخب از امروز دوره کارآموزی خود را در خانواده همراه اول آغاز کنند.

معاون شناسایی و جذب استعداد آکادمی همراه اول دستاوردها، گردش مالی، ساختار سازمانی، تعداد پرسنل، شرکت های تابعه و پروژه های همراه اول مراسم را مرور کرد و در پایان پس از بیان ماموریت، چشم انداز و ارزش های اصلی نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، تاکید کرد که یکی از بزرگترین ماموریت ها و مسوولیت های اجتماعی اپراتور اول تلفن همراه کشور، حمایت از نخبگان و جوانان مستعد ایرانی به شمار می رود.

پس از پایان سخنرانی و در انتهای مراسم نیز کارآموزان به تسهیلگران خود برای شروع دوره کارآموزی در جمع خانواده همراه اول معرفی شدند تا به تمامی سوالات آنها پاسخ داده شده و مسیر شغلی شان را آغاز کنند

منبع: شرکت ارتباطات سیار ایران

705664

مطالب مرتبط