نمایش مودم‌های رومیزی 5G همراه اول در الکامپ 1403

همراه اول در مسیر اتصال به آینده هوشمند، مودم‌های رومیزی مبتنی بر فناوری 5G را که مختص کاربران حرفه‌ای و کسب‌وکارها است، در الکامپ 1403 ارائه کرد.
تصویر نمایش مودم‌های رومیزی 5G همراه اول در الکامپ 1403

به گزارش سایت خبری پرسون،همراه اول در بیست و هفتمین رویداد بین المللی الکامپ، مودم های رومیزی نسل پنجم را که بخشی از برنامه توسعه 5G و تکمیل این نسل از فناوری ارتباطی است، ارائه کرد.

استفاده همراه اول از دانش متخصصان داخلی و ظرفیت تولید داخل برای تأمین مودم های 5G و همچنین بهره مندی از مودم های روز بین المللی، منجر به ارائه سبد متنوعی از محصولات مودم رومیزی 5G برای مشترکان همراه اول و با تأکید بر حوزه سازمانی شده است.

در این مودم ها که مدل ارتباط سلولی با یک روتر Wi-Fi ترکیب شده، عملا یک شبکه وای فای محلی را در اختیار قرار می دهد که مشترکان می توانند با اتصال به آن، به استانداردهای ارتباطی این نسل اعم از نرخ بالای انتقال داده، تاخیر کم و اتصال قابل اعتماد دست یابند.

اصولا این مودم ها برای کاربران حرفه ای و کسب و کارهایی است که نیازمند دسترسی سریع و مطمئن به شبکه اینترنت هستند؛ این مودم ها فناوری نسل پنجم ارتباطات همراه اول را به خدمت می گیرد تا تجربه ای بی نظیر از سرعت و پایداری کیفیت را برای کاربران رقم بزند.

به عبارت دیگر مودم رومیزی 5G دستگاهی است که دستگاه های دیگر (مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها یا رایانه ها) را قادر می سازد به شبکه نسل پنجم ارتباطی متصل شوند.

منبع: اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

695115