یک خبرنگار دیگر در بمباران غزه به شهادت رسید

یک خبرنگار دیگر فلسطینی در حمله دوباره جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر غزه به شهادت رسید.

تصویر یک خبرنگار دیگر در بمباران غزه به شهادت رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، در بمباران رژیم صهیونیستی که خیابان الصحابه در شهر غزه هدف قرار گرفت، «سعدی مدور» خبرنگار فلسطینی به شهادت رسید.

شمار شهدای رسانه از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۱۵۴ نفر افزایش یافت.

نظامیان رژیم صهیونیستی در بحبوحه وضعیت انسانی فاجعه بار ناشی از محاصره غزه در ۲۷۳ روز متوالی با انجام دهها حمله هوایی و توپخانه ای و کشتار غیرنظامیان به جنایت نسل کشی در نوار غزه ادامه می دهند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده ها و توپخانه‌ ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل امروز حملات و بمباران خشونت‌آمیز خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه دادند و منازل، محل تجمعات آوارگان نوار غزه و خیابان‌های این منطقه را هدف قرار دادند که بر اثر آن ده‌ها فلسطینی شهید و مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان ارتش اسرائیل برای نهمین روز متوالی به یورش وحشیانه خود به محله الشجاعیه ادامه داند و این محله را با بمباران هوایی، توپخانه ای و کشتارهای هولناک هدف قرار دارند.

در ۲۷۳ روز از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی دایره قحطی در شمال نوار غزه به دلیل ممانعت مستمر از ورود کمک های بشر دوستانه و تخلیه کالا در این منطقه روز به گسترش است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یگان های توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۷۳ روز از حمله وحشیانه به نوار غزه، شهرک های النصر، الفخاری و الشوکه در شرق رفح را بمباران کردند.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل همچنین ساختمان های مسکونی در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه را هدف قرار داد و تعدادی از آنها را منهدم کرد.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات خشونت آمیزی به مناطق شرقی شهر غزه انجام دادند.

جمعیت هلال احمر فلسطین صبح امروز (جمعه) اعلام کرد که تیم های پزشکی این سازمان شب گذشته پیکر یک شهید و سه زخمی ناشی از حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خیابان السکه در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را منتقل کردند.

بمباران یک ساختمان مسکونی در خیابان قدیم در جبالیا در شمال غزه منجر به شهادت اعضای یک خانواده پنج نفره شد .

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین به منطقه الدرج در غزه حمله کردند که بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه بر اثر این حمله ۲ زن شهید و تعدادی مجروح شدند و پیکر دو کودک همچنان در زیر آوار مفقود هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی شمال استان الوسطی و شمال بیت لاهیا در شمال غزه را هدف آتشبار قرار داد.

یگان توپخانه ارتش اسرائیل یک منزل مسکونی در جنوب شرقی خان یونس را هدف قرار داد که بر اثر آن ۲ فلسطینی شهید شدند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه به نوار غزه، دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

منبع: ایرنا

705513