محسن رضایی به رئیس دولت چهاردهم چه توصیه ای کرد؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم با حضور با بصیرت و با شعور خود نشان دادند مردم سالاری دینی دستاورد و سرمایه‌شان است که به آن وفادار مانده‌اند.

تصویر محسن رضایی به رئیس دولت چهاردهم چه توصیه ای کرد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن رضایی با حضور در مسجد لرزاده پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدای خدمت رجایی و رئیسی گفت: از حضور مسئولانه و توام با بصیرت و شعور ملت ایران به خصوص در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک سرباز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مردم نشان دادند مردم سالاری دینی دستاورد و سرمایه‌شان است که به آن وفادار مانده اند. حضور مردم مخصوصاً در ساعات پایانی انتخابات هم در اقتدار و امنیت ایران و هم در بازگشایی روابط بین‌الملل ایران و احترام متقابل کشورها بسیار موثر است.

رضایی در توصیه ای به دولت چهاردهم خاطرنشان کرد: از شما که موفق شدید رای مردم را به دست آورید و مردم به شما اعتماد کردند انتظار می‌رود به صورت گسترده از همه شایستگان کشور استفاده کنید. از شایستگان و نخبگان نیز تقاضا می‌کنم به کمک دولت آینده بیایند. از یک طرف دولت باید آغوشش را باز کند و از همه توانمندی‌ها استفاده کند و از سوی دیگر کارآفرینان و نخبگان کشور نیز به دولت آینده کمک کنند.

وی ادامه داد: یکی از محاسن انتخابات این بود که مردم از سلایق مختلف از اصلاح طلب تا اصولگراها تا نیروهای انقلاب و نیروهای مستقل و تا اقوام، هم خود در انتخابات شرکت کردند و هم اطلاعیه دادند و مردم را به مشارکت در انتخابات فراخواندند. قطعاً این سرمایه‌ای که در این انتخابات به میدان آمد بیانگر و آغازگر پیشرفت‌های بزرگ آینده ایران است.

منبع: ایسنا

705484