وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو را تهدید کرد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز جمعه نخست وزیر این رژیم را تهدید کرد که اگر در قرارداد تبادل به تنهایی تصمیم‌گیری کند، کابینه را منحل می‌کند.

تصویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو را تهدید کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» امروز جمعه نوشت، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را تهدید کرد که اگر در مورد قرارداد تبادل اسرا با جنبش حماس به تنهایی تصمیم‌گیری کند، کابینه را منحل می‌کند.

مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که «دیوید بارنیا» رئیس سرویس جاسوسی موساد بدون سایر اعضای هیئت مذاکره‌کننده به دوحه، پایتخت قطر رفت تا با طرف‌های میانجی درباره قرارداد تبادل اسرا همکاری کند.

برخی منابع روز پنج‌شنبه به شبکه خبری «الجزیره» گفتند، رئیس موساد در راس هیاتی مذاکراتی به دوحه رفت و در آنجا پیش از آغاز مذاکرات با «محمد بن عبد الرحمان بن جاسم آل ثانی» نخست وزیر قطر دیدار خواهد کرد.

مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام داده بود که رئیس موساد ریاست هیئت مذاکره‌کننده را در مذاکرات تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه بر عهده بگیرد.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که او به بایدن اعلام کرد که تصمیم دارد هیئتی را به مذاکرات درباره تبادل اسرا اعزام کند.

طبق بیانیه این دفتر، نتانیاهو بار دیگر در گفت‌وگو با بایدن مدعی شد که تل‌آویو تنها پس از تحقق تمام اهداف خود جنگ را متوقف خواهد کرد.

وب‌سایت آمریکایی «آکسیوس» افشا کرد که نتانیاهو پس از پاسخ حماس به پیشنهاد توافق آتش‌بس، با اعزام تیم مذاکره‌کننده به مذاکرات موافقت کرد.

پیش از این «گادی آیزنکوت» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت، «ما در طول ۹ ماه گذشته در نزدیک‌ترین نقطه به قرارداد تبادل هستیم.»

منبع: ایسنا

705473