بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس درخواست داد

پس از اتفاقاتی که بین دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس و مدیران این باشگاه رخ داد، علیرضا بیرانوند خواستار بازگشت به جمع سرخپوشان شده اما باشگاه هنوز به درخواست او پاسخ نداده است.
تصویر بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس درخواست داد

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا بیرانوند ۳۰ خردادماه سال جاری درخواست فسخ یکطرفه قرارداد خود را به دلیل عدم دریافت مطالبات فصل گذشته تکمیل کرد تا بار دیگر تبدیل به سوژه جنجالی نقل و انتقالات تابستانی شود.

او که در تابستان سال ۱۴۰۲ اقدام مشابهی را انجام داده بود تا مبلغ قراردادش را افزایش دهد این بار نیز به بهانه عدم دریافت طلب نزدیک به دو میلیارد تومانی تصمیم به فسخ گرفت. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس ۲۸ اردیبهشت مبلغ ۶ میلیارد تومان به حساب او واریز کرد تا اجازه حق فسخ را از او بگیرد. با این حال طلب او طبق آنچه در قرارداد بیرانوند قید شده است نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان باقی ماند.

باشگاه پرسپولیس نیز هرگونه شکایت از بیرانوند را در مراجع قضائی فوتبال قانونی دانست تا دروازه‌بان تیم ملی ایران که فکرش را نمی‌کرد دیگر مورد حمایت هواداران نباشد در برزخ تصمیم خودساخته جدایی از سرخپوشان قرار بگیرد.

حالا بیرانوند که پیام ویدئویی مبنی بر دلایل ترک پرسپولیس را نیز نشر داده بود با مشورت از چند وکیل ورزشی، عدم استقبال طرفداران پرسپولیس بابت شیوه جدایی و طولانی شدن مذاکرات با باشگاه تراکتور تبریز خواهان بازگشت به پرسپولیس شده است که این موضوع نیز از سوی یکی از بازیکنان تیم و مدیر برنامه‌های بیرانوند به رضا درویش مدیرعامل باشگاه منتقل شده است.

درویش نیز بامداد امروز جمعه به طور تلفنی با یکی از اعضای هیأت مدیره و همچنین یکی از مالکان تأثیرگذار وابسته به شبکه بانکی کشور گفت و گو داشته است تا شرایط بازگشت علیرضا بیرانوند و شرایط حضور دوباره‌اش در پرسپولیس را مورد بررسی قرار دهد.

مدیران ارشد باشگاه همچنان روی مواضع سرسختانه خود در قبال بیرانوند ایستادگی کردند اما نمی‌خواهند راه بازگشت او را به طور کامل ببندند.

قرار است تصمیم‌گیری در خصوص این بازیکن و شروط باشگاه برای بازگشت او در جلسه خصوصی درویش با هیأت مدیره که روز شنبه برگزار خواهد شد، صورت

منبع: مهر

705454