ستاره محبوب هواداران به پرسپولیس برمی‌گردد؟

بشار رسن هافبک عراقی سابق پرسپولیس یکی از محبوب ترین خارجی های این باشگاه است. بشار که بعد از جدایی از پرسپولیس راهی لیگ ستارگان قطر شد و در تیم القطر عضویت داشت، هم اکنون بازیکن آزاد است و قراردادش با این تیم به پایان رسیده است.
تصویر ستاره محبوب هواداران به پرسپولیس برمی‌گردد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، بشار رسن هافبک عراقی سابق پرسپولیس یکی از محبوب ترین خارجی های این باشگاه است. بشار که بعد از جدایی از پرسپولیس راهی لیگ ستارگان قطر شد و در تیم القطر عضویت داشت، هم اکنون بازیکن آزاد است و قراردادش با این تیم به پایان رسیده است. طی چند فصل اخیر بارها بحث بازگشت بشار به پرسپولیس مطرح شد و هواداران پرسپولیس از این موضوع استقبال کردند. با این حال شرایط برای پرسپولیسی شدن هافبک عراقی فراهم نشد.

حالا که قرارداد بشار به پایان رسیده، باز هم پرسپولیسی ها در انتظار بازگشت هافبک محبوب خود هستند. چندی قبل خود این بازیکن تصویری از خودش با پیراهن پرسپولیس منتشر کرد و پرسپولیسی ها گمان می کردند بشار برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد این باشگاه برنامه ای برای جذب بشار ندارد و خود این بازیکن هم ترجیح می دهد فوتبالش را در قطر دنبال کند. به این ترتیب بعید است در این پنجره نقل و انتقالاتی شاهد بازگشت بشار به فوتبال ایران و پرسپولیس باشیم.

منبع: خبر ورزشی

705420