بیرانوند دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس را گفت

علیرضا بیرانوند در ویدیویی درخصوص جدایی‌اش از پرسپولیس و حاشیه‌های دو هفته اخیر گفت: گفتم اگر بیشتر سکوت کنم برای جامعه فوتبال و ورزش خیلی خوب نیست.
تصویر بیرانوند  دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس را گفت

به گزارش سایت خبری پرسون، همه مردم و هواداران پرسپولیس فسخ قرارداد من کاملا قانونی است و هیچ خلافی در این فسخ نیست فقط اتفاقاتی که من رو اذیت می‌کند فضای مجازی - مجریان محترم - گزارشگران محترم و قلم به دستان عزیز به خاطر اینکه بازدید زیادی داشته باشند و مخاطبان زیادی جذب کنند این کار را می‌کنند ولی من این اجازه را نمی‌دهم چون به رنگ لباس تیمم کاری ندارم.

گلر ملی‌پوش ادامه داد: من ده دوازده سال است که برای تیم ملی بازی می‌کنم و به نظرم بی‌احترامی به من که این همه برای تیم ملی زحمت کشیدم زیاد خوب نیست بابت چیزهایی که نمی‌دانید بخواهید عکس‌العمل نشان بدهید. نباید تحت تاثیر صحبت‌های سایت‌ها و برخی از ادمین‌های فضای مجازی که همه آنها خط گرفته‌اند که من را مقابل شما قرار بدهند قرار بگیرید.

بیرانوند گفت: یک اتفاقاتی برای من افتاده که می‌گویند بیرانوند دهاتی عشایر اما من افتخار می‌کنم که دهاتی هستم افتخار می‌کنم که عشایر هستم افتخار می‌کنم که از عشایر به این جایگاه رسیدم و بیشتر از آن افتخار می‌کنم که از عشایر آمدم و هیچ هزینه‌ای بابت این جایگاهم نکردم و فقط به کمک مردم عزیزم و خدا به ایت جایگاه رسیدم. یک هزار تومانی هزینه رسانه و فضای مجازی نکردم که بخواهد جایگاه من را بالاتر ببرد. به خودم بابت این همه اتفاقاتی که برای من افتاده افتخار می‌کنم.

گلر ملی‌پوش تصریح کرد: بر فرض مثال آقای بیرانوند مطالباتش را کامل از پرسپولیس گرفته اما چرا بعد از فسخ قرارداد من هیچکدام از آقایان در باشگاه با تماس نگرفتند و حتی یک پیامک به من نزدند مبنی بر اینکه آقای بیرانوند شما که مطالباتت را کامل گرفتی چه شد که فسخ کردی و این یعنی من کارم را دست به جلو بردم و تصمیمی گرفتم که خیلی عادلانه بود.

بیرانوند با اشاره به اینکه خیلی‌ها می‌گویند من پولکی هستم و بخاطر ۳۰۰ میلیون تومن فسخ کرده است؛ توضیح داد: علی بیرانوند ۲ تومن از مطالباتش مانده که باشگاه پرسپولیس باید آن پرداخت می‌کرده و خیلی اتفاقات افتاده که در چند روز آینده متوجه می‌شوید که چرا پول من را ندادند و دنبال چه چیزی بودند که من را اذیت کنند و می‌خواهم به شما بگویم که این اتفاقی که برای من افتاد من می‌دانستم که می‌خواهند من را جلوی هوادار قرار دهند.

گلر ملی‌پوش گفت: من نه تمام بازیکنان پرسپولیس در این هفت هشت سال زحمت کشیدند و باید به آنها احترام بگذارید و حقشان را می‌خواهند و هوادار یک عکس العملی نشان می‌دهد. بازیکنان پرسپولیس زحمت زیادی کشیدند و قهرمانی‌های زیادی به دست آوردند و وقتی که حقشان را می‌خواهند شما نباید با عکس‌العمل یک ادمین فضای مجازی یا یک پیج رسانه فشار بیاورید و هر حرف رکیکی را به خانواده بازیکن بزنید و این اصلا خوب نیست.

بیرانوند افزود: یک اتفاقاتی دارد من را اذیت می‌کند من همه پیشکسوتان را دوست دارم و از آنها الگو و کلی چیز یاد می‌گیرم اما چند تا از پیشکسوتان انگشت‌نمای فوتبال کشورمان که درباره من صحبت می‌کنند و من می‌دانم از کجا خط می‌گیرند برگردند به عقب ببینند ما چه اتفاقاتی برای پرسپولیس رقم زدیم بعد بیایند درمورد بیرانوند صحبت کنند؛ انگار چند تا از پیشکسوت‌ها صحبت کردن در مورد بیرانوند شغلشان شده و من هم می دانم که از مجا خط می‌کیکرند و همین ی کانگیزه به من می‌دهد خودتان می‌دانید کسی که بخواهد من را اذیت کند انگیز من را دو برابر می‌کند و پیشکسوتانی که می‌گویید اگر بیرانوند برگرده تیم را به هم می‌ریزد خداروشکر بیرانوند نشان داده هرجا بوده به کمک هواداران و بازیکنان موفق بوده است. من تیم به هم زن نیستم با شخصیت و رفتاری که دارم تیم را یکدل می‌کنم. وقتی شما این حرف‌ها را ‌می‌زنید و یکسری از صحبت‌های شما سواستفاده می‌کنند و هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند که چه صحبت خوبی کردند که اگر بیرانوند برنگرده همه چیز خوب می‌شود ما شاد و بزرگ می‌شویم و هواداران چهار تا کامنت گذاشتند اینجوری خوب نیست. برگردید به قبلا که شما چه کار بزرگی برای پرسپولیس انجام دادید که اینطوری راجع به بیرانوند صحبت می‌کنید.

گلر ملی‌پوش درمورد حاشیه‌های رسانه‌ها بیان کرد: اجازه نمی‌دهم هیچ رسانه و گزارشگری به من بی‌احترامی کنند که حرف‌های رکیکی به من بزنند اگر اتفاقی برای من افتاده محکم پای آن ایستادم تا حقم را بگیرم و زحمت کشیدم. هرجا که بودم با دل وجان برای تیمم و هوادارانش کار کردم.

بیرانوند افزود: تنها صحبتی که با هواداران دارم این است که به نظر من به بازیکنانی که سال‌های سال برای شما زحمت کشیده بی‌احترامی نکنید طوری که اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاده را فراموش کند. من که خودم فراموش نمی‌کنم اتفاقاتی را که برای باشگاه بزرگ پرسپولیس افتاده و رکوردهایی که به کمک شما هواداران زدم را فراموش نمی‌کنم ولی مطمئن باشید که من تصمیمی گرفتم که شاید احساسی هم باشد اما امیدوارم که احترام بگذارید.

گلر ملی‌پوش اظهار کرد: من تصویر آینده باشگاه پرسپولیس را دیدم که این تصمیم را گرفتم و می‌دانستم که خیلی‌ها دنبال این هستند که باشگاه بزرگ پرسپولیس را از قدرت‌نمایی بیندازند و این اتفاق به نظرم به زودی استارت خواهد خورد. بیرانوند باز هم می‌گویم باشگاه پرسپولیس متکی به بیرانوند نیست و من پولکی نیستم.

بیرانوند تصریح کرد: الان یک اتفاقاتی در قرارداد بازیکنان افتاده که اگر زیر ۵۰ درصد پول بگیرند راحت می‌توانند فسخ کنند ولی زمانیکه بیرانوند ۷۰۰هزار دلار به خزانه باشگاه پرسپولیس داد و رفت آنموقع من ۳۰درصد پول گرفته بودم. همان موقع بهترین کار بود که من ۷۰۰هزار دلار را در جیبم بگذارم و جدا از این مبلغ یک قرارداد با آن باشگاه بلژیکی ببندم و به دنبال کار خودم بروم ولی دیدم که باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران من را بزرگ کردند به همین خاطر دوست داشتم به باشگاه کمک مالی کنم و بروم.

گلر ملی‌پوش گفت: چند بازی مانده به نیم‌فصل به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم با مدیرعامل صحبت کردم و گفتم که بازیکنان دستشان خالی است و باید پول بدهید. در این هفته سعی کنید ۱۰ درصد پول بدهید و رفتیم به بازیکنان قولش را دادیم که این هفته ۱۰ درصد به شما پول می‌دهند که نزدیک به هفته شد و مدیرعامل محترم با من تماس گرفت و گفت ما ۱۰ درصد نداریم و باید ۵ درصد شود و من گفتم که قول دادم و خواهشا به خاطر حفظ آبروی ما و خودت و باشگاه این قول را برآورده کن و پول را بده و گفتند که ندارم و من گفتم اشکال ندارد ۱۰ درصد من را نده و گفتند باز هم کم میارم. گفتم من می‌روم و دو سه نفر را راضی می‌کنم که حداقل چهار پنج نفر شویم ۱۰ درصد خودمان را نگیریم و بتوانیم از این طریق پول کادر فنی و بازیکنانی که گله‌مند و پول نیاز هستند را بدهیم. من این کار را کردم و نزدیک سه ماه بود که ما ۱۰درصد از بچه‌ها عقب‌تر بودیم و همه بازیکنان هم این را می‌دانند.

بیرانوند افزود: من حقم را می خواهم و دنبال سرگرمی و بازی با احساسات هواداران نیستم. می‌میدانم هواداران چقدر به من لطف دارند. فضای مجازی و کامنت‌هایی را که برای من می‌آید با بیرون رفتن من کاملا فرق می‌کند. انتظارم از هواداران این است که گول رسانه‌ها وفضای مجازی را نخورند. رسانه‌هایی برای خراب کردن من تیرشان به سنگ خورد. رسانه‌ها خیلی زود نقشه داشتند که در پرسپولیس و تیم ملی من را خراب کنند اما بیرانوند چون پول حرام سر سفرش نبرده این جایگاه را پیش مردم و هواداران دارد و با تلاش و زحمت خودم به اینجا رسیدم و این راه را هم ادامه می‌دهم.

منبع: ورزش سه

705347