انتخاب آگاهانه مسیر حل مشکلات کشور

فرهاد فاضلی نویسنده و پژوهشگر طی یادداشتی نوشت: انتخاب آگاهانه مسیر حل مشکلات کشور است و ایران را روز به روز به قله نزدیک‌تر ‌می‌کند.
تصویر انتخاب آگاهانه مسیر حل مشکلات کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد فاضلی نویسنده و پژوهشگر در حوزه فرهنگ طی یادداشتی نوشت: ارتباط کاملاً مستقیم و بی‌واسطه یک ملت فهیم، بافرهنگ و متمدن با شرکت کردن در انتخابات که همان احساس مسئولیت‌شان در اداره کشور و سرنوشت زندگی خودشان می‌باشد، به طور مشهود و معلوم مشخص است.

ملت شریف، با فرهنگ و دارای تدوین نخستین تمدن بشریت در سراسر جهان خود به خوبی می‌داند که با شرکت نمودن به صورت کاملاً آزادانه و آگاهانه می‌توانند چه تأثیراتی در اداره آینده کشور خویش داشته باشد.

ایرانیان با فرهنگ و متمدن و با انتخاب یک شخص اصلح، متخصص، توانمند، با تقوا و با تجربه تحت عنوان رئیس‌جمهور می‌توانند آینده کشورشان را بسازند.

اما ارتباط مستقیم فرهنگ در انتخابات چه جایگاه اساسی و بسیار مهمی را داشته و دارد؟

فرهنگ هر ملتی عامل اصلی هویت‌بخشی بر آن کشور است و آن ملت با همان فرهنگ موجود خویش در سراسر جهان شناخته می‌گردد.

یکی از معانی مهم و ارزشمند فرهنگ در کل جهان همان باید‌ها و نباید‌هایی است که در چهارچوب ارزشمند نمودن یک کشور تدوین و اجرا می‌شود و او را از دیگر ملت‌های جهان متمایز می‌گرداند.

یک ملت با فرهنگ غنی مانند کشور عزیزمان ایران که خود بنیان‌گذار نخستین مهد فرهنگ و تمدن در جهان شناخته می‌شود، هرگز برده‌داری و متجاوز نبوده و همواره یکتاپرست بوده‌اند.

در سال ۱۴۰۳ پس از شهادت رئیس منتخب و محبوب مردم ایران و با اعلام برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری باز هم مانند همیشه دشمنان سرسخت کشور که با اهداف شیطانی و منافع ضد بشریت خویش را با وجود اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان همواره در خطر می‌دیدند، مانند همیشه از چندین نقطه جهان و داخل کشور توسط استکبار جهانی مورد حملات بسیار سخت فرهنگی قرار داده‌اند که همان جنگ نرم است و هدف فقط اختلال و اختلاف در اذهان عمومی ملت فهیم ایران توسط انواع رسانه‌های جمعی خارجی و حتی با استفاده از رسانه‌های داخلی می‌باشد.

در این جنگ نرم که از جنگ رو در رو و یا جنگ مسلحانه بسیار خطرناک‌تر، زیان‌بارتر و تأثیرگذارتر هست، می‌تواند گروهی از مردم از جمله جوانان که آگاهی لازم و ضروری ندارند را مورد هدف قرار داده و خسارات جبران‌ناپذیری بر آن‌ها وارد کند.

باید دانست که با هوشیاری ملت فهیم و با داشتن یک فرهنگ ملی ایرانی- اسلامی که هویت ملی آنان در جهان بوده و موجب اقتدار کشور شده است، تمامی باید‌ها، نباید‌ها، هنجار‌ها و ناهنجاری‎‌های اجتماعی همگی معلوم و مشهود گردیده و این آگاهی لازم فرهنگی ملت ایران تمامی تلاش‌های شبانه‌‎روزی، حملات رسانه‌ای با تبلیغات شیطانی در داخل کشور را بدون هیچ شک و تردیدی خنثی خواهد کرد و همه مردم با هویت ملی ایرانی - اسلامی مانند گذشته باز هم مستحکم‌تر از دوران قبل‌ ایستادگی نموده و به طور آگاهانه در انتخابات شرکت خواهند کرد و شخصی را که اصلح‌تر و برتر از دیگر کاندید‌ها است را برای ریاست‌جمهوری منتخب نموده و حتماً در اداره کشورخود مشارکت خواهند داشت.

منبع: تیتر یک

705410