چرا به سعید #جلیلی رای میدهم؟

براساس مشاهدات میدانی و نظرسنجی‌های علمی مشکل معیشت و تورم مسئله اول امروز مردم است. اگر حضرت آقا محکم می‌گوید کسانی که در دور اول در انتخابات شرکت نکردند لزوما رای اشان نه به نظام نیست، بیان دقیقی است.

تصویر چرا به سعید #جلیلی رای میدهم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، براساس مشاهدات میدانی و نظرسنجی‌های علمی مشکل معیشت و تورم مسئله اول امروز مردم است. اگر حضرت آقا محکم می‌گوید کسانی که در دور اول در انتخابات شرکت نکردند لزوما رای اشان نه به نظام نیست، بیان دقیقی است.

مردم در عین اینکه به اسلام و نظام پایبند هستند، اما برنامه‌های گزینه‌های ریاست جمهوری برای برون رفت از مشکلات معیشتی را با تمام وجود حس نکردند. احساسشان بیشتر تکرار وعده‌های دوره‌های پیشن بود.

اما واقیت این است که این حس مردم در مورد آقای پزشکیان به گواه اطرافیانش از عبده تبریزی تا همتی و دیگران که راه حل هایشان را آزموده اند و حرف و ایده جدیدی ندارند صادق است.

نتیجه عملکرداین افراد فربه شدن حلقه‌هایی از ثروتمندان و فقیر شدن توده مردم بود. فاجعه بورس در سال ۹۸، فاجعه تخصص ارز به اطرافیان و. همه و همه نشان از تکرار شرایطی است که وضعیت مردم را حتما نابسامان‌تر می‌کند.

اما سعید جلیلی اولا راهی متفاوت از اسلاف خود در نحوه حکمرانی خصوصا حل مسائل اقتصادی برگزیده که بی شک در این رویکرد شاهد شکوفایی کشور خواهیم بود و در نتیجه، عامه مردم منتفع و کانون‌های رانت، فساد و ثروت‌های باد آورده جایگاه خود را از دست خواهند داد، الان نمی‌خواهم از مصادیق سخن بیاروم که فراوان است. شنیدن جیغ‌های بنفش در این روز‌ها دلیلی بر این مدعی است.

قطعا رای به جلیلی یعنی رای به رویکردی که مردم صاحبان اصلی انقلاب، کشور و منابع آن و منافع آن خواهند بود.

رای به جلیلی یعنی پایان ویژه خواری از جیب ملت برای اقلیتی مدعی و بالا نشین.

رای به جلیلی یعنی رای به عزت ایران و ایرانی.

رای به جلیلی یعنی استفاده از آخرین فرصتی که مردم را همه کاره کشور کند و منابع عظیم این کشور را به ملت برگرداند

رای به جلیلی یعنی نه به سرمایه داری نوینِ بی رحم.

رای به جلیلی یعنی نه به سلطه ژن‌های خوب بر گرده ملت؛ و در یک کلام رای به جلیلی یعنی رای به آینده درخشان فرزندانمان.

ابوالفضل فلاح
مدرس دانشگاه

منبع: 598

705407