چمران از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد

رییس شورای اسلامی شهر تهران، از مردم ایران بویژه شهروندان تهرانی دعوت کرد تا در دومین مرحله از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور یافته و مشارکت حداکثری داشته باشند.

تصویر چمران از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران با صدور پیامی مردم ایران بویژه شهروندان تهرانی را به حضور پرشور در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کرد.

در متن پیام رییس شورای اسلامی شهر تهران آمده است: مردم فهیم و قدرشناس تهران؛ انتخابات، تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و پاسداری و صیانت از این دستاورد عظیم و سترگ، وظیفه ای همگانی است.

امید است ملت فهیم و رشید ایران به ویژه شهروندان آگاه و فرهیخته ی کلان‌شهر تهران با حضور حماسی در مرحله ی دوم چهاردهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری در این آزمون بزرگ و ادای تکلیف دینی و ملی، کوشا باشند.

در ادامه این پیام آمده است: انتخاب رییس جمهوری پاک دست، صادق، کارآمد و معتقد به مبانی اسلام و انقلاب، مسوولیت سنگین امروز ما برای تداوم روش و منش رییس جمهور شهید دکتر رئیسی است و ضامن اقتدار، امنیت و آسایش کشور است.

بدین وسیله از عموم هموطنان به ویژه شهروندان عزیز تهرانی دعوت می شود با حضور فعال و آگاهانه در پای صندوق های رأی در روز ۱۵ تیرماه، در خلق حماسه‌ای دیگر سهیم باشند.

منبع: ایرنا

705406