آیت الله علم‌الهدی:

در دولت سیزدهم فرهنگ کار و تلاش احیا شد

امام جمعه مشهد گفت: در دولت سیزدهم چند اصل فرهنگی بنیان‌گذاری شد. اولین فرهنگ احیاشده در این دولت، فرهنگ کار و تلاش بود و در کارگزاران کشور نیز این فرهنگ به خوبی جا افتاد. شهید رئیسی با همین وزرا و مدیران کار می‌کرد و به مردم خدمت می‌رساند. در این ۳ سال دولت شهید رئیسی از ۸ سال هر دولتی دیگری خدمات گسترده‌تری برای مردم انجام شد. وجود چنین دولتی و نشان دادن چنین مدلی از حکمرانی، زمینه‌ساز ظهور است.‌

تصویر در دولت سیزدهم فرهنگ کار و تلاش احیا شد

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امروز ۱۴ تیر در همایش شهید جمهور؛ سرمشق روسای جمهور که در تالار شهر برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ یکی از حیاتی‌ترین عناصر زندگی انسان است، اظهار کرد: مشکلاتی که ما در زندگی فردی‌مان داریم، ناشی از فرهنگ حاکم بر این زندگی است. همچنین در زندگی خانوادگی نیز تربیت فرزند را فرهنگ حاکم بر خانواده تعیین می‌کند. امر و نهی زیادی فرزندان تاثیر منفی دارد و باعث می‌شود فرزندان حالت دفاعی بگیرند تا بتوانند آزادی‌های خود را تامین کنند. آن چیزی که برای حل مشکلات خانوادگی باید درست شود، فرهنگ خانواده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه اکنون اگر شما مردم کسی را انتخاب کنید، اگر خط شهید رئیسی ادامه یابد، همه پیشرفت‌های دولت سیزدهم تکمیل می‌شود.

علم‌الهدی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در خراسان رضوی، بیان کرد: در گذشته هر استانداری به خراسان رضوی می‌آمد، می‌گفت ما امکانات و اعتبارات لازم برای حل مشکلات را نداریم، اما خوشبختانه اکنون در استان ما فعالیت و آبادسازی به هیج وجه وابسته به اعتبارات و بودجه نیست و فردی استاندار ماست که می‌تواند تمام منابع لازم برای حل مشکلات را از داخل استان تهیه کند. بهبود زیرساخت‌های درمانی و ساخت مرکز درمان سرطان مشهد که در کشور بی‌نظیر است، با امکانات همین استان و بدون اینکه از تهران بودجه بگیریم، محقق شده است. این ناشی از ایجاد فرهنگ کار و تلاش در کارگزاران دولت است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای توسعه زیارت کارهای بسیاری انجام شده است، اضافه کرد: اگر این اقدامات ادامه یابد، کل فرهنگ کشور تحت تاثیر زیارت قرار می‌گیرد و هیچگونه نابه‌هنجاری در کشور وجود نخواهد داشت. در دولت سیزدهم برای توسعه زیارت حداکثر تلاش صورت گرفته است. این اقدامات باید با تکمیل بزرگراه حرم تا حرم و آغاز به کار قطار سریع‌السیر تهران-مشهد ادامه یابد.

منبع: ایسنا

705397