شراکت پرشور جامعه ورزش در انتخابات

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال معتقد است که جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری مانند همیشه حضور پرشوری خواهد داشت و باید حمایت دولت جدید از ورزش، ویژه و مستمر باشد.

تصویر شراکت پرشور جامعه ورزش در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه درباره برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه پانزدهم تیرماه، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو با توجه به آینده کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. جامعه ورزش در تمام انتخابات‌ها حضور پرشوری داشته و به طور قطع روز جمعه باز هم ورزشکاران و قهرمانان با حضورشان پای صندوق‌های رای همه را سربلند خواهند کرد.

نبی با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: از همه می‌خواهم در این انتخابات شرکت کنند تا با یک انتخاب درست، شرایط بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال تصریح کرد: ورزش با توجه به تاثیرات مثبتی که از نظر اجتماعی، اقتصادی و بین‌المللی دارد، همواره باید مورد توجه باشد. به همین خاطر از رئیس‎‌جمهور جدید درخواست داریم نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد و به مطالباتشان رسیدگی کند.

نبی با بیان اینکه ورزش در دنیا تبدیل به یک صنعت و عامل موثر در سلامت و نشاط جامعه شده است، تاکید کرد: منتخب مردم می‌بایست در جهت رفع مشکلات موجود اهتمام بورزد. در حوزه ورزش هم باید دولت‌ها، حمایت مادی و معنوی کاملی از رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشند. ورزش یکی از فاکتورهای غرور و اقتدار ملی در میادین بین‌المللی است و معتقدم در صورتی که حمایت‌های لازم از تیم‌ها و فدراسیون‌های مختلف نشود، موفقیتی در مسابقات جهانی و آسیایی کسب نخواهد شد و فرصت آن شور و اعتباری که به واسطه ورزش می‌توانیم ایجاد کنیم، از دست می‌رود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در این راستا با توجه به اهمیت ورزش در سراسر دنیا به جهت تاثیرات مثبتی که در جامعه ایجاد می‌کند، دولت جدید می‌بایست با تدوین برنامه مدون و کاملی از ۵۲ فدراسیون ورزشی و همچنین انجمن‌های ورزشی، حمایت مستمر و لازم را داشته باشد.

نبی همچنین با اشاره به اهمیت روابط بین‌الملل در ورزش کشور، تصریح کرد: به توجه به تاثیرگذاری که ارتباطات بین‌المللی در ورزش دارد، اهمیت این بخش هم نباید از نظر دور بماند و تسهیل و گسترش ارتباط با کشورهای مختلف و بیشتر شدن مراودات ورزشی مورد توجه دولت چهاردهم قرار بگیرد.

منبع: ایرنا

705292