توسط انتشارات در مسیر آفتاب؛

کتاب «پول تو در جیب من» راهی بازار شد

کتاب «پول تو در جیب من» نوشته تالیا براری زیارکلائی توسط انتشارات در مسیر آفتاب منتشر و راهی بازار نشر شد.
تصویر کتاب «پول تو در جیب من» راهی بازار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، کتاب «پول تو در جیب من» نوشته تالیا براری زیارکلائی به‌ تازگی توسط انتشارات در مسیر آفتاب منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسنده این‌کتاب می‌گوید تجارت، حقیقت جاودانه اقتصاد است. حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفته‌اند: «تجارت کنید تا خدا به شما برکت دهد؛ زیرا من از پیامبر خدا (ص) شنیده‌ام که فرمودند: روزی بر ۱۰ قِسم است که ۹ قِسم آن بر تجارت و یک قسم بر غیر آن.» مردم شبانه روز تلاش می‌کنند در حالیکه از آن ۹ قِسم غافل شده‌اند و همه با هم تلاش می‌کنند در آن یک قِسم سهم داشته باشند، وقت خود را صرف می‌کنیم و در انتها هم به چیز خاصی هم نمی‌رسیم.

وی در ادامه می‌گوید: تجارت صرفا مخصوص افرادی نیست که ژن خوب دارند. در کتاب «پول تو در جیب من» تشریح کرده‌ام تجارت متعلق به همه مردم است و امکان مردمی‌سازی تجارت با کمترین هزینه‌ها و ریسک صفر نیز وجود دارد. در این‌کتاب از ابتدایی‌ترین قسمت پول صحبت کرده‌ام و گفته‌ام پول کجاست و اثبات کرده‌ام پول زیاد در تجارت به دست می‌آید؛ به گونه‌ای که کسی نمی‌تواند اما و اگری در آن وارد کند.

این‌کارشناس همچنین معتقد است تجارت متعلق به همه مردم است و امکان مردمی‌سازی تجارت با کمترین هزینه‌ها و ریسک صفر وجود دارد؛ به‌طوری که اگر شخصی بگوید، من فقط وقت دارم و سرمایه‌ای ندارم نیز بتواند تجارت کند.

براری زیارکلائی می‌گوید با گسترش صادرات، رونق حداکثری در چرخه تولید کشور و افزایش اشتغال شکل می‌گیرد و اگر فرهنگ تجارت رونق بگیرد، نه تنها هیچ جوان بیکاری نخواهیم داشت، بلکه مانند کشورهای پیشرفته دنیا برای کشورمان باید کارگر و کارمند جذب کنیم.

منبع: مهر

705279