استاندار قزوین:

تا تغییرات دولت جدید به استان ها برسد، چند ماه زمان می برد

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت:هیچ گونه خدشه ای نباید در مسیر خدمت رسانی به مردم به وجود بیاید چراکه هر کدام از ۲ نامزد که به ریاست جمهوری برسند به طور طبیعی چندین ماه زمان می برد تا تغییرات آنها به سطوح استانی تسری پیدا کند و مدیران باید با تمام توان خدمت رسانی را به نحو احسن انجام دهند.
تصویر تا تغییرات دولت جدید به استان ها برسد، چند ماه زمان می برد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین ؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین با اشاره به اهمیت جذب اعتبارات ملی اظهار داشت: تاکید مجدد مجموعه مدیریتی استان در حوزه جذب اعتبارات، ارتباط دستگاه های استانی با ملی است چراکه درصد اعتبارات استانی نسبت به ملی قابل توجه نیست و به میزان قدرت چانه زنی استان اعتبارات خوبی می توان از دستگاه های ملی دریافت کرد.

وی افزود: نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی آمادگی و همراهی کامل با دستگاه های اجرایی برای پیگیری منافع استان را در سطح ملی دارند و پیگیری های آنها هم در جذب اعتبارات بیشتر موثر خواهد بود.
اعلایی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: هیچ گونه خدشه ای نباید در مسیر خدمت رسانی به مردم به وجود بیاید چراکه هر کدام از ۲ نامزد که به ریاست جمهوری برسند به طور طبیعی چندین ماه زمان می برد تا تغییرات آنها به سطوح استانی تسری پیدا کند و مدیران باید با تمام توان خدمت رسانی را به نحو احسن انجام دهند.
استاندار قزوین اضافه کرد: نگاه متعهدانه و وفادارانه باعث انتصاب مدیران استان بوده است و به همین دلیل به هیچ وجه نباید مسیر خدمت رسانی به مردم متوقف شود و مدیران گرفتار حواشی شوند.
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: آرمان دولت آیت الله رئیسی آرمان امانت داری و وفاداری به مردم است و امیدواریم هرآنچه که خیر مردم ایران و ملت های آزادی خواه است در این انتخابات رقم بخورد.

695095