تلاش ستاد انتخابات پزشکیان برای جذب آرای مرددین

رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان زنجان گفت: آرای ما سازمانی و تکلیفی نیست از این رو برای جلب آرا به ویژه نظر و رأی مرددین تلاش بیشتری می کنیم.

تصویر تلاش ستاد انتخابات پزشکیان برای جذب آرای مرددین

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد حکیمی پور شامگاه یکشنبه شنبه در نشست خبری در خصوص نتایج دور اول انتخابات افزود: شرایط در مقایسه با وضعیت مطلوب، راضی کننده نیست ولی نسبت به دوره های قبل، اقبال به گزینه اصلاح طلبان بیشتر شده و پزشکیان حائز بیشترین رأی در استان شد و فاصله با نفر دوم هم معنادار است.

وی ادامه داد: شمار مرددین پایین آمده، بخشی از افرادی که تحریم کرده بودند را توانستیم پای صندوق بیاوریم گرچه شاهد برخی بی تدبیری ها در اخذ رأی شهروندان بودیم.

حکیمی پور با بیان این که شکستن سد تحریم انتخابات در دور اول اتفاق افتاد گفت: امیدواریم در دور دوم شاهد حضور بیشتر شهروندان در پای صندوق ها باشیم.

رییس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان زنجان گفت: برای اقناع مرددین راهی جز گفت و گو و اقناع نداریم و انتخابات چنین بستری را فراهم کرده است.

حکیمی پور به آسیب شناسی فعالیت های ستاد انتخابات پزشکیان در استان زنجان اشاره کرد و افزود: سعی داریم ضعف ها را به حداقل و سازماندهی ها را به حد مطلوب برسانیم.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور برگزار شد.

با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری در مرحله نخست به ترتیب مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای رقابت های انتخاباتی به مرحله دوم راه یافتند.

منبع: ایرنا

694717