ایرانیان مقیم عمان در انتخابات شرکت کردند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط از هموطنان ایرانی مقیم عمان بخاطر مشارکت گسترده در فرایند رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران قدردانی کرد.

تصویر ایرانیان مقیم عمان در انتخابات شرکت کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، ایرانیان مقیم این کشور امروز با حضور در ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، آرای خود را به صندوق انداختند.

بر اساس گزارش خبرگزاری عمان، فرآیند رای گیری از ایرانیان مقیم عمان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا ساعت 6 بعداز ظهر ادامه می یابد.

«موسی فرهنگ»‌ سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط از حضور گسترده ایرانیان مقیم عمان برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از همان ساعات اولیه در پای صندوق رای حاضر شدند، تمجید کرد.

وی با اشاره به اینکه این امر بیانگر حس علاقه ایرانیان به وطن برای مشارکت در ساختن آینده کشورشان است، از دولت عمان به خاطر تسهیل در روند برگزاری انتخابات تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهوری، صبح امروز ۸ تیر همزمان در داخل کشور در ۱۳۸ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

694276