قالیباف برای استمرار مسیر شهید رئیسی توانمند است

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خدمات گسترده شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و ضرورت ادامه راه این شهید والامقام گفت: محمدباقر قالیباف برای استمرار این مسیر، توانمند و کارآمد است.

تصویر قالیباف برای استمرار مسیر شهید رئیسی توانمند است

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی چمران عصر چهارشنبه در جمع هواداران محمد باقر قالیباف در مصلای شهر نظرآباد استان البرز افزود: امروز به چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت رسیده‌ایم، این شهید والامقام و شهید امیر عبداللهیان در عرصه داخلی و خارجی گام های بلندی برداشتند.

وی ادامه داد: شهید امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه با حمایت شهید آیت‌الله رئیسی به جای التماس کردن و چشم به آمریکا دوختن، به همسایگان و ظرفیت‌های منطقه نظر خاصی داشتند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، سکون و عدم تحرک و چشم دوختن به آمریکا را شکست و شهادت این شهید بزرگوار، کار را برای دوره بعد ریاست جمهوری سخت کرد چرا که ایشان در راه خدمت شب و روز را نمی‌شناخت.

وی ادامه داد: شهید جمهور یک رئیس جمهور فعال، پرتلاش، دانشمند و سرباز امام زمان(عج ) و رهبری بودند و موفق شدند در جامعه تغییر و تحول بوجود آاورند گرچه همچنان مشکلات فراوان اقتصادی و بین المللی داریم .

چمران گفت: در دوران فعالیت شهید جمهور تحولات فراوانی در کشور بوجود آمد و در خیلی از جاها زیر صفر بودیم که به بالای صفر رسیدیم و بخش زیادی از بدهی‌های کشور پرداخت شد و کارخانه‌ها رونق گرفتند و تعداد بیکاران کشور نیز روند نزولی یافت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در دولت شهید جمهور حرکتی بوجود آمد که امروز هم شنیدیم مقام معظم رهبری فرمودند که اگر دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی ادامه می‌یافت، اوضاع بهتر می‌شد.

چمران گفت: امروز ما تنها خودمان نیستیم بلکه فلسطینیان هم به خدای بزرگ و ملت ایران متکی و براداران عراقی، یمنی و حزب الله لبنان و حتی افراد غیرمسلمان لبنانی هم آماده شهادت هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از مرزهای کشورمان فراتر رفته و کشورهای دنیا به حمایت و حرکت الهی ملت ایران چشم دوخته اند و امیدواریم در انتخابات پیش‌رو بهترین‌ها برای ملت قهرمان ایران رقم زده شود؛ البته بشرط اینکه خودمان با چشمان باز و انتخاب درست در روز جمعه پای صندوق برویم و فریب خیلی از سخنان خوش آب و رنگ را نخوریم .

چمران گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «کسی را انتخاب کنید که اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب اسلامی داشته باشد» و آقای قالیباف دارای این ویژگی است، زیرا او کارایی و توانمندی خود را در عرصه های مختلف از دفاع مقدس گرفته تا سپاه، شهرداری تهران و مجلس و شورای اسلامی نشان داده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همکاری با قالیباف در شهرداری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قالیباف شخصیتی با تفکر اجتماعی و فرهنگی و همچون شهید رئیسی دارای روحیه جهادی و فعال است و در راه خدمت به مردم خستگی ناپذیر بوده و شب و روز را نمی‌شناسد.

چمران همچنین با اشاره مشکلات دهه ۹۰ کشور گفت: با اینکه دولت یازدهم و دوازدهم گفته بودند که فردای اجرای برجام همه تحریم‌ها برداشته می‌شود اما نه‌تنها برداشته نشد بلکه تحریم‌ها چندین برابر هم شد و امروز این افراد دوباره جمع شده‌اند تا سر کار بیایند.

وی اظهار کرد: کشور ما دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است و باید از آنها بخوبی استفاده کنیم .

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

694138