با موضوع سیاست خارجی؛

چهارمین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری امشب 4 تیر 1403

چهارمین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری امشب با موضوع سیاست خارجی از رسانه ملی پخش می‌شود.
تصویر چهارمین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری امشب 4 تیر 1403

به گزارش سایت خبری پرسون، چهارمین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری امشب(4 تیر 1403) با موضوع سیاسی با عنوان «ایران در جهان امروز» از ساعت 20 و به مدت 3 ساعت، به‌ صورت زنده از رسانه ملی پخش می‌شود.

بر همین اساس، تاکنون سه مناظره از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری با موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از رسانه ملی پخش روی آنتن رفته است.

همچنین مناظره پنجم و آخر نیز با موضوع «کارآمدسازی دولت» (اقتصادی) فردا(سه‌شنبه، 5 تیر 1403) از ساعت 12 و سی دقیقه روی آنتن خواهد رفت که اجرای هر دو مناظره را مهدی خسروی بر عهده‌دار خواهد داشت.

چیدمان صندلی‌های کاندیداها در مناظره چهارم چگونه است؟

طبق اعلام ستاد انتخابات سازمان صداوسیما، در مناظره چهارم، صندلی نامزدها به شرح زیر است:شماره یک محمدباقر قالیبافشماره سه امیرحسین قاضی‌زاده هاشمیشماره چهار مصطفی پورمحمدیشماره شش علیرضا زاکانیشماره دو مسعود پزشکیانشماره پنج سعید جلیلیهمچنین طبق روال گذشته، مناظره‌های انتخاباتی، علاوه بر شبکه اول سیما، از شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز به طور هم‌زمان پخش می‌شود.یادآور می‌شود، مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری با رابط ناشنوایان، از شبکه سلامت سیما نیز پخش می‌شود.

تغییر در شیوه مناظره چهارم

سخنگوی ستاد انتخابات رسانه ملی نیز گفته است، با توجه به مناظره پنجم که فردا(سه‌شنبه، 5 تیر) برگزار می‌شود، مناظره امشب یک ساعت زودتر و ساعت ۲۳ به پایان می‌رسد.

منبع: فارس

693869