اسنپ و تپسی بهتر از دولت شما کارمی کند

طعنه های آذری جهرمی به زاکانی، جلیلی و قاضی زاده هاشمی

آذری جهرمی گفت: برخی دوستان طوری در تلویزیون صحبت می کنند و عملکرد خودشان را درخشان جلوه می دهند که انگار یادشان رفته می گفتند اگر ما می آییم تخم مرغ چرا ۲۰ هزار تومان است و باید ۹ تومان باشد؛ الان تخم مرغ چقدر است؟ مرغ قیمتش چقدراست؟ مگر مردم وضعیت را یادشان رفته است.
تصویر طعنه های آذری جهرمی به زاکانی، جلیلی و قاضی زاده هاشمی

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات شامگاه یکشنبه در جمع هواداران مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شهر کرمان با تشریح برخی ویژگی های شهید سلیمانی به عنوان اسطوره بزرگ ایرانیان اظهار داشت: مردم کرمان را به دلایل مختلف از جمله تاریخ، خصلت های مردم مثل خونگرمی و مردم شریف آن دوست دارم اما به یک دلیل ویژه ارادت خاصی به کرمان دارم و آن هم داشتن فرزندی به نام حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه دلایل زیادی برای ارادت به شهید سلیمانی دارم اضافه کرد: یک دلیل این است که شمشیر تیزش به سمت دشمن گستاخ بود و مهر و محبتش به سمت مردم ایران.

آذری جهرمی افزود: اینگونه نبود که اگر اسم خودش را تانک می گذاشت ، (آن تانک) به روی مردم ایران باشد، بلکه گلوله آن به سمت دشمن بود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی وقتی به دختر ایرانی می رسید می گفت آن دختر هم دختر من است؛ برچسب نمی زد به کسی و همه را فرزند خودش می دانست.

آذری جهرمی گفت: شهید سلیمانی عامل وصل بود و نه دنبال قطع و این افتخار بزرگی برای همه ما ایرانیان است که از دیار کریمان اسطوره بزرگی چون قاسم سلیمانی را داریم.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آقای خطو (شخصیت کارتنی در فضای مجازی کرمان) با اینکه اهل فضای مجازی است سوادش در کاغذش است ولی سواد ما در موبایل است، اگر بگذارند البته موبایل بماند.

وی افزود: ما امروز در یک بزنگاه مهم تاریخی هستیم، انتخابات سرنوشت ما را مشخص می کند؛ تجربه کردیم قهر کنیم و خیلی از شماها در انتخابات اخیر رای ندادید که نتیجه قهرتان چه شد؟؛ با صیانت چه بر سر اینترنت آمد، وضعیت ارتباطاتمان با دنیا به کجا رسید؟.

آذری جهرمی بیان کرد: آیا فساد کم و زندگی مردم راحت تر شد؟؛ برخی دوستان طوری در تلویزیون صحبت می کنند و عملکرد خودشان را درخشان جلوه می دهند که انگار یادشان رفته می گفتند اگر ما می آییم تخم مرغ چرا ۲۰ هزار تومان است و باید ۹ تومان باشد؛ الان تخم مرغ چقدر است؟ مرغ قیمتش چقدراست؟ مگر مردم وضعیت را یادشان رفته است.

وی با طرح این پرسش که چه شرایطی را رقم زدید و با دختران این مملکت چکار کردید، گفت: با سفره های زندگی مردم چکار کردید؟، با فساد چکار کردید، اینها را که مردم یادشان نرفته است.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این موارد نتیجه قهر ما بوده است؛ امروز با ایده های درخشان آمده اند، می گویند گوشت را درِ خانه های مردم می خواهیم بیاوریم؛ لیمو در میدان گران است و می خواهیم دلال را حذف کنیم، اگر کل هنرتان حذف دلال است، اسنپ و تپسی بهتر از دولت شما کارمی کند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر می گوید ارزآوری در کشور نباید مبتنی بر مرز باشد، باید به دانشگاه ها برویم و از طریق دانشگاه ها ارزآوری کنیم؛ مگر شما دانشجویی در مملکت گذاشته اید؟.

وزیر پیشین ارتباطات خاطرنشان کرد: یکی دیگر چنان علمی صحبت می کند انگار ما خاطرات وعده دو یا سه روزه اش یادمان رفته است؛ ایثارگران کدام، از عملکرد این آقایان در بنیاد شهید راضی هستید؟ این وضعیتی است که شما با آن مواجه هستید آیا می خواهید این وضعیت را ادامه دهید؟ آیا قهر فایده دارد؟؛ پس باید (به صحنه انتخابات) آمد.

آذری جهرمی افزود: آقای پزشکیان امروز نور امیدی است که در جمع وجود دارد و به صراحت اعلام می کند در حوزه خودم متخصص هستم اما توهم تخصص در همه حوزه ها را ندارم و حرف کارشناس ها را گوش می دهم.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به نقل از سخنان پزشکیان اظهارداشت: می خواهم مردم را به زندگی برگردانم و در هر حوزه از متخصصان امر استفاده کنم ، مگر چیزی مهمتر از زندگی وجود دارد ؟.

منبع: ایرنا

693861

مطالب مرتبط