افتخاری دیگر برای پارک علم و فناوری قزوین؛

«هومان بابااولادی» برگزیده بنیاد ملی نخبگان چهره ماندگار کیفیت کشور در سال ۱۴۰۳شد

«هومان بابااولادی» مدیر خانه خلاق و نوآوری سعدالسلطنه پارک علم و فناوری قزوین، برگزیده بنیاد ملی نخبگان چهره ماندگار کیفیت کشور در سال ۱۴۰۳ گردید.
تصویر «هومان بابااولادی» برگزیده بنیاد ملی نخبگان چهره ماندگار کیفیت کشور در سال ۱۴۰۳شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ در دهمین جشنواره ملی تلاشگران ارزش آفرین کیفیت ایران که در ۳۱خرداد ۱۴۰۳ در محل سالن فردوسی دهکده نشاط ولیعصر برگزار شد؛ ارزش آفرینان کیفیت کشور از سوی کمیته داوری جشنواره معرفی شدند.

منتخبین براساس الگویی برگرفته از انواع مدل های شایستگی در دنیا که شامل ۳ محور شایستگی های فردی‌، شایستگی های سازمانی و شایستگی های اجتماعی می باشد؛ انتخاب گردیدند که فعالیت آنان علاوه بر ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات خود منجر به ارتقاء سطح استاندارد و کیفیت جامعه می گردد.

در میان تولیدکنندگان برتر حاضر در جشنواره، تولیدات شرکت دانش بنیان برگه زرینه قلم عماد از شرکت های موسساتی مستقر در پارک علم و فناوری قزوین که از پیشروان تولید علمی ابزارهای هنری بخصوص کاغذهای هنری روکشدار سلولزی در سطح ملی می باشد موفق به اخذ نشان ملی کیفیت کشور شد.

«هومان بابااولادی» مدیر عامل این شرکت در صحبت هایی بیان داشت: که برای ماندگاری آثار فرهنگی و هنری و کمک به ایجاد و رشد اقتصاد فرهنگ و هنر باید در زمینه ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات خود کوشا باشیم».

وی افزود در عرصه اقتصاد فرهنگ و هنر و صنایع خلاق می بایست توجه ویژه ای از طرف مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد شود.

بابااولادی تصریح کرد: توجه به پژوهش و تولیدات تخصصی هنر در ایران بسیار کم بوده و باید در این زمینه فعالیت های تخصصی با نگاه دانش بنیانی صورت گیرد و از خیلی از دستور العمل های فرسوده سازمانی باید اجتناب کرده و برنامه های جدید جایگزین گردد.

693577