با حضور مدیرعامل صندوق توسعه و احیای اماکن تاریخی کشور؛

دومین دفتر صندوق توسعه و احیای کشور در قزوین افتتاح شد

مدیرعامل صندوق توسعه و احیای اماکن تاریخی کشورگفت: خوشبختانه تعاملات صندوق و سازمان نوسازی و بهسازی در دوره جدید بسیار بیشتر و نزدیکتر شده است و این نوید بخش روزهای پر رونق مجموعه می باشد.
تصویر دومین دفتر صندوق توسعه و احیای کشور در قزوین افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ دومین دفتر نمایندگی توسعه و احیای اماکن تاریخی کشور با حضور شهاب طلایی شکری مدیرعامل صندوق توسعه، خزائلی مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان، محمودی کلایه مدیر عامل سازمان نوساری و بهسازی شهرداری و جمعی از مدیران استانی در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه قزوین افتتاح و راه‌اندازی شد.

شهاب طلایی شکری، مدیرعامل صندوق توسعه و احیای اماکن تاریخی کشور گفت :سرای سعدالسلطنه از چند جهت مهم است، نخست آنکه کارکردهای اجتماعی شهر قزوین را به طرز عجیبی ارتقا بخشیده و دوم اینکه چهره‌ صنعتی این استان را نیز متحول ساخته است و همچنین هویت فرهنگی و تاریخی هم به منطقه بخشیده است.
وی افزود: خوشبختانه تعاملات صندوق و سازمان نوسازی و بهسازی در دوره جدید بسیار بیشتر و نزدیکتر شده است و این نوید بخش روزهای پر رونق مجموعه می باشد.
محمودی کلایه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین اظهار داشت: امروز در سرای سعدالسلطنه فرصت برابری ایجاد شده است تا همه هنرمندان و صاحبان صنایع دستی شهر امکان حضور و فعالیت در این بنای تاریخی را تجربه کنند.
محمودی کلایه افزود:علاوه بر سراهای بهشتیان و قهرمانی، شبستان قیصریه نیز برای بانوان شهر قزوین به کافه کتاب تغییر پیدا خواهد کرد که در این رابطه منتظر مصوبه شورای شهر هستیم تا مراحل واگذاری آن به زودی انجام شود.

693529