از تساوی مقابل فرانسه ناراحتم

هلند و فرانسه اولین بازی بدون گل یورو ۲۰۲۴ را رقم زدند و سرمربی هلند از نتیجه‌ای که مقابل مدعی اول قهرمانی به دست آورد چندان ناراضی نیست اما معتقد است که تیمش می‌توانست از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند و به گل برسد.
تصویر از تساوی مقابل فرانسه ناراحتم

به گزارش سایت خبری پرسون، تساوی مقابل فرانسه برای هلند نتیجه بدی نبود و این تیم حتی یک گل هم زد که آفساید اعلام شد، با این حال نارنجی‌ها از مدعی اول قهرمانی یورو ۲۰۲۴ یک امتیاز گرفتند.

رونالد کومان در پایان این بازی اظهار داشت: «نتیجه کمی ناراحت کننده است، اما اگر به کل بازی در برخی قسمت‌ها فکر کنیم، مالکیت توپ را در زمانی که نباید از دست می‌دادیم و این خوب نبود. فاصله بین خطوط ما خیلی زیاد بود، می‌توانستیم در نیمه دوم بهتر عمل کنیم. نمی‌گویم که این نتیجه از نظرم یک برد است. ما برای بردن بازی و زدن گل در زمین هستیم. آنقدر فرصت نداشتیم، اما تصور می‌کنم فرانسه نیز مانند ما از این نتیجه نسبتا راضی خواهد بود.»

سرمربی هلند در ادامه بیان کرد: «بازی مقابل تیمی مانند فرانسه همیشه پیچیده است. می‌خواهیم سبک فوتبال خود را بازی کنیم و جسارت داشته باشیم اما نمی‌توانیم مانند این دیدار توپ را از دست بدهیم. باید در واکنش‌ها سریع‌تر عمل کنیم و موقعیت‌های بیشتری را در خط حمله خلق کنیم. تیمی هستیم که هنوز نیاز به رشد داریم.»

منبع: ایسنا

693506