حسرت من؟ گل نزدن فرانسه!

فرانسه و هلند با هدر دادن موقعیت‌های بسیار و فرصت‌سوزی‌های بی‌شمار به تساوی بدون گل رضایت دادند و دشان از عدم توانایی تیمش در گلزنی ناراضی‌ست.
تصویر حسرت من؟ گل نزدن فرانسه!

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی فرانسه در دیداری حساس از گروه D یورو ۲۰۲۴ به مصاف هلند رفت و در شبی که فرصت‌های زیادی را هدر داد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید. اتفاقی که دیدیه دشان هم به آن اشاره کرد ضعف تیمش در گلزنی بود، چرا که در بازی نخست هم فرانسه با یک گل‌به‌خودی اتریش را شکست داد: «تنها تاسف و ناراحتی‌ام درباره کارایی تیم و عدم گلزنی است. فشار این مسابقه بالا بود، تیم هلند محتاط‌تر از همیشه بازی می‌کرد. در مقایسه با حریف، ۳۶ ساعت ریکاوری نداشتیم، بد نبودیم اما مانند همیشه نبودیم.»

دشان درباره وضعیت کیلیان امباپه هم اظهار داشت: «کیلیان، کیلیان است، ما او را با دیگران مقایسه نمی‌کنیم. بردلی بارکولا ویژگی‌هایی دارد، به همین دلیل او در تیم است، او در تمرینات به خوبی کار می‌کند. اما هرگز با ما بازی نکرده و بازی در چنین مسابقه‌ای هرگز آسان نیست. تردید داشتم که او را در پایان به میدان بفرستم تا متفاوت بازی کنیم، اما تیم نسبتاً متعادل بود، ما توانستیم حملاتی داشته باشیم و همچنین خوب دفاع کنیم.»

انگولو کانته برای دومین بازی متوالی بهترین بازیکن میدان شد و باعث شد دشان او را ستایش کند: «او بی‌نظیر و درخشان است. این برای ما بسیار خوب است. بازیکنان زیادی دارم که می‌توانند در ترکیب اصلی باشند، به خصوص در خط میانی. اما کانته توانایی بسیار جالبی برای بازی دارد.»

منبع: ایرنا

693496