مورایس: کیفیت من به بازی فردا بستگی دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آینده من بستگی به بازی فردا ندارد و به کیفیت من بستگی دارد و طوری است که من می‌بینم، شاید برای برخی افراد کیفیت من به بازی فردا بستگی دارد که می‌توانم احترام بگذارم.
تصویر مورایس: کیفیت من به بازی فردا بستگی دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: امیدوارم از رقابت‌های لیگ و جام حذفی که به آخر رسیدیم، لذت برده باشید، امیدوارم در لیگ و جام حذفی از کیفیت تیم‌ها لذت برده باشید.

وی ادامه داد: امیدوارم در جام حذفی سازماندهی راحتی را برای مردم که به استادیوم می‌آیند، فراهم کنند، حتی جو داخل ورزشگاه فرهنگ ایران را نشان دهد.

مورایس تصریح کرد: فینال جام حذفی است، ۲ تیم خوب و باکیفیت بازی دارند، احساس می‌کنم از نظر کیفیت و بازی که ارائه می‌کنیم، می‌توانیم نماینده خوبی برای کشور باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در این‌که در صورت قهرمان نشدن از سپاهان کنار گذاشته می‌شود، گفت: راه‌های متفاوتی برای نگاه به زندگی است و این هم یک راه است.

وی در مورد شایعه پیوستن به کره جنوبی عنوان داشت: قبل و بعد از بازی مردم می‌توانند در مورد خیلی چیزها صحبت کنند، حتی به شایعه‌ها احترام می‌گذارم اما اطلاعی از این موضوع ندارم، فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد، فقط وقتی اتفاق بیفتد می‌توانیم مطمئن شویم

.مورایس خاطرنشان کرد: فردا یک بازی دیگر است، فینال جام حذفی است و آینده من بستگی به بازی فردا ندارد و به کیفیت من بستگی دارد و طوری است که من می‌بینم، شاید برای برخی افراد کیفیت من به بازی فردا بستگی دارد که می‌توانم احترام بگذارم ولی راحتم و بابت هر اتفاقی که در زندگی من بیفتد، مشکلی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تقابل با نویدکیا بیان داشت: آرزوی موفقیت دارم برای نویدکیا، احترام زیادی برای ایشان قائل هستم.

وی در مورد تیم ملی پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا گفت: همیشه مهم است که این رقابت‌ها با برد شروع شود و چگونه بازی اول شروع شود، کیفیت، برنامه‌ریزی و رفتار در اروپا مشخص است، رقیب ساده نخواهیم داشت و پرتغال کیفیت بردن بازی را داشت، حتی در دقیقه آخر.

مورایس در مورد اتفاقاتی که در طول فصل برای سپاهان افتاد، تصریح کرد: بابت اتفاقاتی که در طول فصل افتاد خوشحال نیستم، امیدوارم برای همه آینده خوبی باشد؛ نمی‌توانم بگویم اگر این اتفاقات نمی‌افتاد چه می‌شد، با اگر زندگی نمی‌کنیم، زندگی اینطوری نیست؛ شاید کیفیت لازم را نداشتیم که از پس مشکلاتی که پیش آمد بربیاییم، بهترین خودمان را ارائه دادیم و بابت این راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: فکر می‌کنم نه سپاهان، بلکه فوتبال ایران نیاز به چمن و استادیوم باکیفیت نیاز دارد تا لیگ ایران ارزش‌دار شود، چمن خوب اجازه می‌دهد ظرفیتی که دارید را ارائه دهید.

وی با اشاره به استفاده از VAR گفت: خوشحالم VAR هست و از اشتباهات انسانی جلوگیری می‌کند، دنبال دنیای باعدالت برای خودم و همه هستم و خوشحالم که اینطور پیش می‌رود.

مورایس ادامه داد: شاید قرار است کمی دفاعی‌تر بازی کنیم، نگران بازی فردا مقابل مس رفسنجان هستم و بیشتر بالانس مهم است؛ هرچه بیشتر توپ داشته باشید، کمتر دفاع می‌کنید، برای اتفاقات فردا راه حل‌هایی داریم

.سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص محرومیت برخی بازیکنان گفت: اگر دابو بازی نکند، بازیکن جایگزین داریم، اسدی را هافبک نمی‌بینم و برای من بازیکن تهاجمی است؛ بازیکن داریم که در این پست بازی کنند، اسدی، یک هفته از مصدومیت ۳ هفته‌ای برگشته است، حسین‌نژاد را باور دارم، حسین‌نژاد و حبیبی هافبک جوان خیلی خوب هستند و هر دو می‌توانند بازی کنند.

منبع: سپاهان

693295