مواضع محسن رضایی در ارتباط با نامزدهای «جبهه انقلاب»

یکی از اعضای دفتر محسن رضایی با رد تصمیم گیری متمرکز برای نامزد نهایی جبهه انقلاب تاکید کرد: مقرر شده خروجی اجماع برآیند نظر همه چهره ها و جریانات باشد و از شخص محوری و تصمیم فردی اجتناب گردد. لذا آقای رضایی مکررا از همه جریانات و گروهها برای مشارکت فعال در فرایند وحدت دعوت کرده اند.

تصویر مواضع محسن رضایی در ارتباط با نامزدهای «جبهه انقلاب»

به گزارش سایت خبری پرسون، صادق عزیزی از اعضای دفتر محسن رضایی در گفت‌وگویی، تاکید کرد: هدف جریان اجماع، همگرایی و هم‌افزایی نامزدهای جبهه انقلاب است و محسن رضایی نفیا و اثباتا بر خروجی اجماع نظری ندارد و به دنبال وحدت نیروها چه در انتخابات و چه پس از آن است.

وی با رد شایعات در خصوص حمایت از یک نامزد خاص افزود: تلاش ها حول اجماع سازی نامزدها، معطوف به هیچ یک از این عزیزان نیست و نتیجه اجماع از قبل مشخص نشده و با مشارکت همه جریانات، سازوکاری در دست تهیه است که به بهترین نتیجه در انتخابات منتج شود.

همچنین او با رد تصمیم گیری متمرکز برای نامزد نهایی جبهه انقلاب اضافه کرد: مقرر شده خروجی اجماع برآیند نظر همه چهره ها و جریانات باشد و از شخص محوری و تصمیم فردی اجتناب گردد. لذا آقای رضایی مکررا از همه جریانات و گروهها برای مشارکت فعال در فرایند وحدت دعوت کرده اند.

وی در خصوص علل انتشار اخبار مبنی بر حمایت از شخصی خاص اظهار کرد: بخشی از این اخبار، شاید به دلیل علاقه افراد به نامزد مورد حمایتشان است اما نباید از تلاشها و خبرسازی ها با هدف انشقاق و پیشگیری از اجماع نیروهای جبهه انقلاب غافل شد و این هوشیاری همه حامیان نامزدهای محترم را می طلبد.

منبع: خبرآنلاین

693284