پورمحمدی به احتمال انصراف کاندیداهای اصولگرا واکنش نشان داد

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری در پاسخ به سؤال خبرنگار جماران در خصوص احتمال انصراف کاندیداهای اصولگرا، گفت: اساس نیاز امروز کشور و مطالبه رهبری «مشارکت» است.
تصویر پورمحمدی به احتمال انصراف کاندیداهای اصولگرا واکنش نشان داد

به گزارش سایت خبری پرسون، کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه امام با مردم صادق بود، گفت: اساس نیاز امروز کشور و مطالبه رهبری «مشارکت» است. من از این چهار کاندیدا و خودم انتظار دارم تمام تلاش جدی خودمان را به کار بگیریم تا مشارکت مردم به اوج برسد. هرکسی هم که مورد اقبال بیشتر مردم قرار گرفت، ان شاء الله سکان مدیریت کشور را بر عهده بگیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه حضور در حرم امام خمینی(س)، به خبرنگار جماران گفت: به ملت شریف ایران افتخار می‌کنیم که نزدیک نیم قرن همچنان به امامش وفادار مانده؛ شرایط سختی را پشت سر گذاشته و قله‌هایی را فتح کرده و امروز راه امام، نام امام و انقلاب امام را پرآوازه کرده است. باید قدردان امام و مردم‌مان باشیم.

کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری یادآور شد: امام با مردم صادق بود، به مردم اعتماد کرد، عشق ورزید و پاسخ این عشق و اعتماد و صداقت خودش را دریافت کرد و این انقلاب بزرگ را رقم زد. ما باید پاسدار این راه باشیم و بدانیم رمز موفقیت امام اعتمادسازی، صداقت، مردم‌داری و غمگساری برای مردم بود؛ و به فکر نجات، رستگاری و رفاه مردمش بود.

وی افزود: امیدواریم با تلاش همه ما، و به خصوص با صداقت، همت، عزم و تلاش بی‌وقفه این اعتماد دوجانبه با مردم را برقرار کنیم. مردم تا حدودی فاصله گرفته‌اند، آزرده شده‌اند و به خصوص جوانان ما دغدغه دارند، نگران هستند و به ما بی‌اعتماد شده‌اند؛ این چیزی است که باید همه ما را نگران کند. ان شاء الله با تأسی از فرامین، راهنمایی‌ها و آموزه‌های امام بتوانیم این اعتماد آسیب دیده را جبران کنیم.

پورمحمدی تأکید کرد: من مطمئنم با ایجاد اعتماد و وفاق و با انرژی، امکانات و ظرفیت‌های خوب انسانی و مادی و تجربه‌های ارزشمندی که در طول این قریب 50 سال به دست آورده‌ایم، بر مشکلات در عرصه‌های داخلی و خارجی فائق خواهیم شد. ما نگران از عرصه بین‌المللی نیستیم؛ دیپلمات‌های قوی داریم و پشتوانه قوی ملی داریم. باید از تجربه‌هایمان به خوبی استفاده و از حق ملت ایران در همه عرصه‌های بین‌المللی دفاع کنیم. اجازه ندهیم دیگران سرنوشت ما را رقم بزنند و آینده ما را آنچنان که دوست دارند ترسیم کنند و بین ما و راه امام فاصله بیاندازند. ما قدرت فراوانی داریم و ملت ضعیفی نیستیم.

وی ادامه داد: در عرصه داخلی هم اینچنین هست؛ فقط نیاز به وفاق، اعتماد، صداقت، همبستگی و استفاده از تجربه همه داریم. کسی را حذف یا طرد نکنیم، به کسی تهمت نزنیم، خط‌کشی راه نیاندازیم، جناح‌بازی را در مدیریت کشور حاکم نکنیم. یاد، نام و آموزه‌های امام که مهمترین و اساس آن همبستگی، مردم‌داری و پیروی از رهبری بود را جدی باشیم. خدا وعده دفاع از مؤمنین داده و مردم ما در اوج ایمان هستند.

کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری در پاسخ به سؤالی در خصوص احتمال انصراف کاندیداهای اصولگرا به نفع دیگران، گفت: اساس نیاز امروز کشور و مطالبه رهبری «مشارکت» است. من از این چهار کاندیدا و خودم انتظار دارم تمام تلاش جدی خودمان را به کار بگیریم تا مشارکت مردم به اوج برسد. هرکسی هم که مورد اقبال بیشتر مردم قرار گرفت، ان شاء الله سکان مدیریت کشور را بر عهده بگیرد. این اساس حرف ما است.

منبع: جماران

693282