پورمحمدی به خاطر سابقه طلبگی، بیان خوبی دارد/ پزشکیان آدمی که بخواهد شارلاتان بازی در بیاورد و دروغ بگوید نیست

کرباسچی گفت: آقای پورمحمدی سابقه طلبگی دارد و نوع بیان خوبی دارد، اما طرح جدیدی ندارد.
تصویر پورمحمدی به خاطر سابقه طلبگی، بیان خوبی دارد/ پزشکیان آدمی که بخواهد شارلاتان بازی در بیاورد و دروغ بگوید نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در تحلیل مناظره اول نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: طراحی کل این صحنه به نظر من طراحی‌ای نبود که کسی بتواند در آن حرف جذابی بزند. ۴ دقیقه صحبت و ترکیب آن چنینی و بی توجهی که برخی اعضا در اتهام زنی داشتند، مجموعا صحنه‌ی خیلی جذابی برای مخاطب و نامزدها به وجود نیاورد. برنامه کلاً پربیننده نشد و نامزدها نیز نتوانستند از آن استفاده کنند. کلاً صدا و سیما برای اینکه از داغ شدن انتخابات جلوگیری کند، صحنه‌ای ایجاد کرد که برنامه جذاب نشود. تشریفات این برنامه از خودش بیشتر بود. مجری هم بسیار مجری سرد و بی جاذبه‌ای بود که خودش یکی از عوامل مشکل در برنامه بود.

وی، درباره کیفیت صحبت‌های پزشکیان و میزان جذب آرا خاکستری بیان کرد: آقای پزشکیان تحت تأثیر همین جو بود. آقای پزشکیان یک آدم جنجالی که بخواهد شارلاتان بازی در بیاورد و دروغ بگوید که نیست. ایشان یک چهره صادق و ریشه دار است که رعایت اخلاق را می‌کند. ایشان حتی حاضر نیست یک کلمه نامربوط بگوید. به نظر من آقای پزشکیان با همه‌ی صداقتی که داشت و ملاحظاتی که می‌کرد، حرفش را زد. اینکه حرف ایشان روی مخاطب چقدر اثر بگذارد مشخص نیست. کسانیکه می‌خواهند به ایشان رأی دهند، دنبال برنامه‌های صدا و سیما نباشند. آقای پزشکیان گفت هر کسی می‌تواند با تلفن دیگران را دعوت به شرکت کند.

کرباسچی درباره صحبت‌های پورمحمدی و واکنش جامعه نسبت به او گفت: آقای پورمحمدی سابقه طلبگی دارد و نوع بیان خوبی دارد، اما طرح جدیدی ندارد. معمولاً روحانیون دهان گرم‌تری برای سخنرانی دارند، اما در میان صحبت‌های ایشان ایده و برنامه خاصی دیده نمی‌شود. باید به مرور ببینیم مردم چه واکنشی نسبت به صحبت‌های ایشان نشان می‌دهند. از الان مشخص نیست.

منبع: خبرآنلاین

693159