آیفون ۱۶ با طراحی جدید

یک منبع آگاه تصویری منتشر کرده است که ظاهراً طراحی آیفون ۱۶ پرو را نشان می‌دهد. در این شماتیک می‌توانیم ببینیم که اپل این گوشی را تقریباً مشابه نسل قبلی طراحی کرده، اما اکنون جایگاه دکمه Capture نیز قابل مشاهده است.
تصویر آیفون ۱۶ با طراحی جدید

به گزارش سایت خبری پرسون، وب‌سایت ۹۱ Mobiles تصویری از شماتیک طراحی آیفون ۱۶ پرو به اشتراک گذاشته است. در این تصویر می‌بینیم که پرچمدار بعدی اپل تفاوت بزرگی نسبت به آیفون ۱۵ پرو نخواهد داشت، اما طراحی دکمه‌ها اندکی تغییر خواهد کرد.

به گزارش یورونیوز، دکمه اکشن اکنون کمی درازتر شده و اندازه آن شبیه به دکمه‌های تنظیم صداست. دکمه جدید Capture نیز در این طراحی قابل مشاهده است و پایین‌تر از دکمه اکشن در سمت چپ فریم دستگاه قرار دارد. اندازه این دکمه تفاوت خاصی با دکمه اکشن ندارد، اما ظاهراً قرار نیست برآمده باشد. دکمه کپچر احتمالاً هم‌سطح با فریم گوشی خواهد بود.

طراحی شماتیک آیفون ۱۶ پرو و دکمه کپچر آن

یورونیوز در گذشته تصاویر دقیقی را از طراحی آیفون ۱۳ پرو و ۱۴ پرو منتشر کرده است. این وب‌سایت چند روز پیش نیز تصاویری از طراحی آیفون SE ۴ فاش کرد که ظاهری شبیه به آیفون ۱۴ را نشان می‌داد.

آیفون ۱۶ با این طراحی می‌آید

طبق شایعات، آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس قرار است نمایشگر بزرگ‌تری داشته باشند. اپل در نسل بعدی به‌جای نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی، احتمالاً از نمایشگر ۶.۳ و ۶.۹ اینچی استفاده خواهد کرد. با توجه به تغییر فریم آیفون ۱۵ به تیتانیوم و گردترشدن لبه‌های دستگاه، بعید به‌نظر می‌رسد که تغییر بزرگی برای سری آیفون ۱۶ در راه باشد.

بااین‌حال، از آنجایی که زمان زیادی تا پاییز ۱۴۰۳ باقی مانده است، باید منتظر باشیم تا ببینیم گزارش‌های بعدی درباره آیفون ۱۶ چه خواهند گفت. با توجه به اینکه فروش آیفون در بازار‌های مهمی مثل چین کاهش یافته است، عرضه آیفون جدید بدون تغییر بزرگ، به بهبود شرایط این شرکت کمک نخواهد کرد.

منبع: فرارو

613178