فرصت دوباره برای معلمان فاقد رتبه جهت ارتقای رتبه‌بندی

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بر اساس این مصوبات، معلمانی که در ارزیابی اولیه موفق به کسب رتبه نشدند، می‌توانند مجدد مورد ارزیابی قرار گرفته و رتبه استحقاقی را دریافت کنند.
تصویر فرصت دوباره برای معلمان فاقد رتبه جهت ارتقای رتبه‌بندی

به گزارش سایت خبری پرسون، مهران اسدی با اشاره به ماده ۵ آئین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان و مصوبات هیأت ممیزه و کارگروه مرکزی اجرایی نظام رتبه‌بندی، اظهار کرد: بر اساس این مصوبات، معلمانی که در ارزیابی اولیه موفق به کسب رتبه نشدند، می‌توانند مجدد مورد ارزیابی قرار گرفته و رتبه استحقاقی را دریافت کنند.

وی افزود: تمام مشمولان که تا سی‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ حداقل یکسال از زمان تأیید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنها در هیأت ممیزه گذشته و در کارنامه رتبه‌بندی آنان وضعیت مشمول مزایا (عدم احراز رتبه)، فاقد رتبه و یا عدم احراز رتبه درج شده باشد، می‌توانند در این فرآیند شرکت کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ملاک عمل، رتبه درج شده در کارنامه رتبه‌بندی افراد در صفحه شخصی آنها در سامانه My.medu.ir است، لذا فقط پرونده‌هایی که فرآیند رسیدگی آنها به اتمام رسیده و مورد تأیید نهایی هیأت ممیزه قرار گرفته، مشمول ارزیابی مجدد خواهند شد. معلمان شاغل در تاریخ سی‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ مجاز به شرکت در این ارزیابی مجدد هستند.

وی پیرامون زمان و نحوه بارگذاری مدارک، گفت: از بیستم خرداد ۱۴۰۳ به مدت یک ماه، فرصت برای بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه My.medu.ir فراهم شده است. تاریخ صدور یا اجرای فعالیت‌های مشمولان باید حداکثر تا سی‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ باشد و مدارک مربوط به بعد از این تاریخ پذیرفته نخواهد شد.

اسدی با بیان اینکه افراد در بازه زمانی مقرر با مراجعه به سامانه My.medu.ir و بخش نتیجه رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: راهنمای کامل بارگذاری مدارک و امتیازات مرتبط با هر مدرک در سامانه درج شده است، لذا توصیه می‌شود متقاضیان با مطالعه دقیق راهنما، شخصاً نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند. این فرصت تمدید نخواهد شد و پس از اتمام مهلت مقرر، امکان بارگذاری هیچ مدرکی وجود ندارد.

منبع: ایمنا

682812