دادستان کل کشور:

لازمه یک رقابت سالم انتخاباتی، پایبندی نامزدها و حامیان آنان به اجرای قانون است

دادستان کل کشور با تأکید بر اینکه قانون باید سرلوحه سخنان، رفتار و اعمال نامزدها و هواداران آنان باشد، گفت: لازمه یک رقابت سالم انتخاباتی، پایبندی نامزدها و حامیان آنان به اجرای قانون، با محوریت پاسداری از ارزش‌های اسلامی - انقلابی برای حفظ وحدت ملی و در نهایت سربلندی کشور است.
تصویر لازمه یک رقابت سالم انتخاباتی، پایبندی نامزدها و حامیان آنان به اجرای قانون است

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی‌آزاد در جلسه شورای معاونین دادستانی کل، با اشاره به انتخابات پیش روی، بر همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌ها برای فراهم ساختن شرایط لازم به منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مردم همیشه پای کار انقلاب بوده و هستند، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید؛ انسانی مخلص، فرهیخته و پرکار بود، مسئولی مردمی که شهادتش نیز سبب ساز وحدت بیش از پیش اقشار مختلف شده و امیدواریم ملت ما با حضور پرشور و شعور خود پای صندوق های رأی، به مانند همیشه خالق حماسه ای عظیم باشند.

قانون، سرلوحه رفتار و عمل نامزدهای انتخاباتی باشد

دادستان کل کشور با تأکید بر اینکه قانون باید سرلوحه سخنان، رفتار و اعمال نامزدها و هواداران آنان باشد، اظهار کرد: لازمه یک رقابت سالم انتخاباتی، پایبندی نامزدها و حامیان آنان به اجرای قانون، با محوریت پاسداری از ارزش های اسلامی- انقلابی برای حفظ وحدت ملی و در نهایت سربلندی ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد با بیان اینکه با هتاکان، هنجارشکنان و اخلالگران در امنیت روانی در هر سطحی قاطعانه برخورد می‌شود، در توصیه‌ای عنوان کرد: ضروری است تا تمامی نامزدها به بیان شایستگی‌های خود پرداخته و از تخریب رقیب و بیان مطالب غیرمستند، وعده‌های نشدنی و سخنان بی پایه چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی اجتناب کنند.

افزایش نظارت دادستان‌ها بر توزیع کالاهای اساسی مردم ضروری است

دادستان کل کشور به موضوع نظارت دادستان ها بر توزیع ارزاق عمومی هم اشاره کرد و افزود: ضروری است تا این گونه نظارت‌ها بر کالاها و مایحتاج اساسی مردم و موارد این چنینی از سوی تمامی دادستان‌ها بیشتر شود.

دادستان کل کشور: پیگیر تصویب هرچه سریعتر لایحه صیانت از حقوق عامه هستیم

وی همچنین با اشاره به تدوین نهایی متن لایحه صیانت از حقوق عامه در قوه قضاییه و ارائه آن به مجلس، تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریعتر مراحل تصویب آن محقق و در نهایت عملیاتی شود.

منبع: میزان

682811