وحید امیری در پرسپولیس می‌ماند؟/ فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد!

یک تصمیم مهم از سوی فدراسیون فوتبال در ابقای وحید امیری در پرسپولیس یا جدایی او از این تیم تاثیر گذار است.
تصویر وحید امیری در پرسپولیس می‌ماند؟/ فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، وحید امیری در فصلی که گذشت حضور کمرنگی در ترکیب تیم پرسپولیس داشت و ادامه حضور او در ترکیب یک فرصت خوب را از گزینه های جوان تیم خواهد گرفت و همین مسئله موجب شده تا وحید امیری شانس کمی برای ادامه حضور در ترکیب پرسپولیس داشته باشد. محدودیت تیم ها در جذب بازیکن بزرگسال در سال های اخیر موجب جدایی خیلی از چهره ها از ترکیب پرسپولیس شد که می توان از حسین ماهینی – کمال کامیابی نیا و چند بازیکن دیگر نام برد.

وحیدی امیری اما یک شانس دارد که در ترکیب تیم پرسپولیس باقی بماند و آن به شرطی است که فدراسیون فوتبال تعداد سهمیه بازیکنان بزرگسال تیم های لیگ برتری را افزایش دهد.

پرسپولیسی‌ها در مصاحبه‌های خود بارها تاکید کرده‌اند تعداد ۱۹ بازیکن برای لیست بزرگسال کافی نیست و این مسئله در فصل آینده چه برای رقابت در لیگ برتر چه لیگ نخبگان مشکل‌ساز خواهد شد و آنها خواستار بیشتر شدن تعداد سهمیه بازیکنان بزرگسال خود هستند که باید دید باشگاه‌های دیگری را همراه خود خواهند دید یا خیر. باشگاه پرسپولیس در این زمینه نامه‌نگاری‌های لازم را هم انجام داده و تقاضای خود را رسما به سازمان لیگ ارسال کرده است که باید دید به نتیجه خواهد رسید یا نه. در واقع چنانچه لیست بزرگسال پرسپولیس بزرگتر شود و مثلا از ۱۹ به ۲۱ یا ۲۲ برسد امیری در پرسپولیس ماندنی خواهد بود اما اگر این اتفاق رخ ندهد احتمال بازی کردن او برای خیبر بالاست.

منبع: خبرورزشی

682429