گزینه‌های مدیران باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری

از چند مربی جدید به عنوان گزینه‌های مدیران باشگاه برای سرمربیگری پرسپولیس نام برده می‌شود.
تصویر گزینه‌های مدیران باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری

به گزارش سایت خبری پرسون، در شرایطی که اسمار ویرا به صورت رسمی جداییش از جمع پرسپولیسی‌ها را اعلام کرد حالا باشگاه در تلاش است در اولین فرصت جانشین وی را معرفی کند. در این میان باشگاه پرسپولیس مذاکره با چند گزینه را آغاز کرد که در همان ابتدای راه توافقات با دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی انجام نشد تا حالا از سه گزینه احتمالی برای هدایت پرسپولیس نام برده شود.

یکی از گزینه‌های مدنظر، نبوشا سرمربی سابق تیم الاهلی قطر است که در فصل گذشته در امارات تیمش رده دوازدهم جدول را به خود اختصاص داد. البته در مورد این مربی حرف و حدیث چه از نظر فنی و چه غیر فنی زیاد است و به خاطر همین بعید است سکان هدایت پرسپولیس به او سپرده شود.

گفته می‌شود مهدی تارتار گزینه ایرانی مدیران باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود. تارتار در فصول گذشته شرایط خوبی در لیگ ایران داشته، اما به نظر می‌رسد شانس بسیار کمی برای هدایت پرسپولیس داشته باشد.

اما شنیده شده که باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با یک گزینه دیگر هم است که به نظر می‌رسد شانس او نسبت به گزینه‌های دیگر برای حضور روی نیمکت پرسپولیس بیشتر باشد. این مربی یک مربی خارجی و زومه‌دار با کارنامه خوب است که شنیده‌ها از این حکایت دارد تلاش برای توافق با او به صورت جدی دنبال می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در نهایت تا چند روز آینده تکلیف وی با مدیران باشگاه نهایی شده و از او به صورت رسمی برای حضور روی نیمکت پرسپولیس رونمایی خواهد شد.

منبع: روزنو

682511