یک خبر بیمه ای مهم

بهادری‌جهرمی گفت: با اصلاحی که در آیین‌نامه اجرایی قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثابت تصویب شد، از این به بعد خسارت‌هایی که منجر به کسر قیمت و یا اُفت قیمت وسایل نقلیه موتوری می‌شود، مشمول خساراتی قرار گرفت که بیمه‌گر مکلف به پرداخت آن می‌شود.
تصویر یک خبر بیمه ای مهم

به گزارش سایت خبری پرسون، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص مصوبات هیئت وزیران عنوان کرد: برای اولین‌بار آزمون عمومی استخدامی معلولان برگزار شد و مسیر توسعه عدالت در جذب، دنبال می‌شود‌.

وی افزود: تا امروز 13 آیین‌نامه تکلیفی بودجه امسال به تصویب رسیده است. آیین‌نامه ساماندهی نحوه هزینه کرد تبلیغات و فعالیت‌های رسانه‌ای در دستگاه‌های اجرایی به تصویب رسید تا تنطیم‌گری در این زمینه وجودت داشته باشد.

سخنگوی دولت بیان کرد: هم‌چنین دولت با اصلاح آیین‌نامه اجرایی اصلاح مقررات صادرات و واردات موافقت کرد. با این آیین‌نامه تجارت خارجی تسهیل شده و تشریفات در بنادر و گمرکات تسهیل می‌شود.

بهادری‌جهرمی اظهار داشت: با اصلاحی که در آیین‌نامه اجرایی قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثابت تصویب شد، از این به بعد خسارت‌هایی که منجر به کسر قیمت و یا اُفت قیمت وسایل نقلیه موتوری می‌شود، مشمول خساراتی قرار گرفت که بیمه‌گر مکلف به پرداخت آن می‌شود‌ و شرکت بیمه‌گر حق ندارد حق بیمه بیشتری برای این دریافت کند‌.

منبع: تسنیم

682334