رهبر جنبش انصارالله:

آمریکا در زمینه‌های مختلف سایر کشورها را هدف قرار می‌دهد

رهبر جنبش انصارالله با اشاره به اعلام رسمی دستگاه امنیتی یمن درباره کشف و انهدام شبکه جاسوسی موساد و سیا در این کشور گفت بدین ترتیب ماهیت مخرب و توطئه‌گر آمریکا آشکار شده است.

تصویر آمریکا در زمینه‌های مختلف سایر کشورها را هدف قرار می‌دهد

به گزارش سایت خبری پرسون، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز سه شنبه در سخنانی گفت: انهدام باند جاسوسی مرتبط با آمریکا و رژیم صهیونیستی پیروزی بزرگ و مهمی است؛ این شبکه ماهیت مخرب و توطئه‌گر آمریکا را که ناقض حاکمیت کشورهاست، بر ملا کرد.

وی در واکنش به کشف شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن تصریح کرد: دشمن تحت پوشش‌های دیپلماتیک، از برخی از نهادهای سازمان ملل یا بین‌المللی سوءاستفاده می‌کند.

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد آمریکا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سایر کشورها را هدف قرار می‌دهد.

دستگاه امنیتی یمن وابسته به جنبش انصارالله دوشنبه شب در بیانیه‌ای از کشف شبکه جاسوسی مرتبط با موساد و سیا خبر داد و اعلام کرد آمریکا و اسراییل دهه‌هاست در نهادهای رسمی و غیر رسمی به نفع دشمن نقش جاسوسی و خرابکاری داشته‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکا و اسرائیل تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای در اختیار جاسوسان قرار داده‌اند که آنها را قادر می‌سازد تا فعالیت‌های خود را مخفیانه انجام دهند و اعضای شبکه جاسوسی و افسران آمریکایی از موقعیت های شغلی خود در سفارت آمریکا برای انجام فعالیت های خرابکارانه خود سوء استفاده می‌کردند.

منبع: ایسنا

682237