اعتراض علیرضابیگی به رد صلاحیت محمود احمدی‌نژاد

یک فعال سیاسی گفت: دلایل رد صلاحیت احمدی‌نژاد اعلام نشده است و طبق قانون باید اعلام شود. حتما برابر قانون باید اعلام کنند رد صلاحیت به چه دلیلی اتفاق افتاده است ما منتظریم چگونگی آن را اعلام کنند.
تصویر اعتراض علیرضابیگی به رد صلاحیت محمود احمدی‌نژاد

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد علیرضابیگی درباره ردصلاحیت محمود احمدی‌نژاد، عنوان کرد: چیزی به ما اعلام نشده که دلیل رد صلاحیت چه بوده است. حتما برابر قانون باید اعلام کنند رد صلاحیت به چه دلیلی اتفاق افتاده است ما منتظریم چگونگی آن را اعلام کنند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: به شخصه معتقدم آقای احمدی نژاد برای پاسخ دادن به مطالبات مردم که مدام از شیوه‌های مختلف درخواست می‌کردند که ایشان در صحنه انتخابات حضور پیدا کند، در این کارزار و انتخابات وارد شدند.

وی تاکید کرد: طبیعتا امروز تعداد کسانی که اعتقاد دارند کشور نیازمند شخصیتی مانند آقای احمدی نژاد برای برون‌رفت از مشکلات است، زیاد است.

علیرضابیگی بیان کرد: به نظر می‌آید طرفداران آقای احمدی‌نژاد نمی‌توانند کسی را در ردیف ایشان انتخاب کنند.

وی در خصوص قابل پیش‌بینی بودن رد صلاحیت رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: قابل پیش بینی بود و جزو موضوعاتی بود که ما برآورد کرده بودیم طبق دوره‌های گذشته این بار هم رد صلاحیت رخ دهد.

با ثبت ‌نام کردن بعضی افراد برای نامزدی ریاست ‌جمهوری چهاردهم، وظیفه شورای نگهبان بسیار سنگین شد. این، یک پیچ تاریخی است که شورای نگهبان باید با هوشیاری و درایت از آن عبور کند و اجازه ندهد افرادی که سیاه‌ترین برگ‌های تاریخ را به پرونده حکمرانی ایران تحمیل کرده‌اند، بار دیگر فرصت دست‌یابی به قدرت را پیدا کنند و کشور را به لب پرتگاه ببرند.

این فعال سیاسی گفت: با این حال آقای احمدی‌نژاد برای پاسخ دادن به مطالبات اجتماعی آمدند، نظرسنجی‌ها نشان می‌داد مطالبات اجتماعی با وزن قابل توجهی این را می‌خواهد و آقای احمدی نژاد به این دلیل ورود کردند. ایشان نسبت به موضوعات کشور و روابط بین الملل نگاه خوبی دارند اما با تنگ‌نظری مواجه شدند

منبع: ایلنا

681885

نظرات شما ( 1 نظر )

رضا |
دوشنبه 21 خرداد 140314:51
با رد صلاحیت دکتر محمود احمدی نژاد ایران ضعیف تر و بدبختر خواهد شد. چون خاورمیانه به مردی شجاع و قدرتمندی مثل احمدی نژاد نیاز داشت تا خاک بر سر زورگویان بزند ولی حیف که میزان رای شورای نگهبان هست نه ملت ایران